Webmor

Vores invitationer Lilla & Lime

15 indlæg i dette emne

Endelig! :happy: ...

Efter 5 dages hårdt arbejde, i mange timer om dagen, er de 31 invitationer endelig færdige! :) Woohooo!

Er rigtig glad for resultatet, selvom de har voldt mig megen frustration og irritation! :rolleyes: hehe, men nu er de færdige og er glad for vi har valgt at lave dem selv, vi har også hygget os med at lave dem sammen, H2B tog de mere "hårde" ting, som at klippe og folde invitationerne, ja og jeg klippede klistrede :biggrin:

Har i øvrigt brugt mere end 22,5 meter dobbeltklæbende tape :o :fløjt: hahahahahaha ...!

Hvad synes I ?

post-62088-0-76800900-1363450525.jpg

post-62088-0-51471400-1363450547.jpg

post-62088-0-61166300-1363450572.jpg

post-62088-0-81437600-1363450585.jpg

post-62088-0-07120900-1363450603.jpg

post-62088-0-08003700-1363450629.jpg

post-62088-0-09008300-1363450640.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Endelig! :happy:/> ...

Efter 5 dages hårdt arbejde, i mange timer om dagen, er de 31 invitationer endelig færdige! :)/> Woohooo!

Er rigtig glad for resultatet, selvom de har voldt mig megen frustration og irritation! :rolleyes:/> hehe, men nu er de færdige og er glad for vi har valgt at lave dem selv, vi har også hygget os med at lave dem sammen, H2B tog de mere "hårde" ting, som at klippe og folde invitationerne, ja og jeg klippede klistrede :biggrin:/>

Har i øvrigt brugt mere end 22,5 meter dobbeltklæbende tape :o/> :fløjt:/> hahahahahaha ...!

Hvad synes I ?

Hvor er det sødt med logoet med brudeparret også udenpå kuverten. Det er simpelthen supersødt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig! :happy:/> ...

Efter 5 dages hårdt arbejde, i mange timer om dagen, er de 31 invitationer endelig færdige! :)/> Woohooo!

Er rigtig glad for resultatet, selvom de har voldt mig megen frustration og irritation! :rolleyes:/> hehe, men nu er de færdige og er glad for vi har valgt at lave dem selv, vi har også hygget os med at lave dem sammen, H2B tog de mere "hårde" ting, som at klippe og folde invitationerne, ja og jeg klippede klistrede :biggrin:/>

Har i øvrigt brugt mere end 22,5 meter dobbeltklæbende tape :o/> :fløjt:/> hahahahahaha ...!

Hvad synes I ?

Hvor er det sødt med logoet med brudeparret også udenpå kuverten. Det er simpelthen supersødt.

Jep, og har et mere til bordkort/menu kort til når de skal laves :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

wauw! de er rigtig flotte! (hvor finder man det lille brudepar som du har sat på invitationen og kuverten?) og hvilken skrifttype har du brugt?

Skrifttypen er papyrus :happy: Og brudeparret, det er en veninde der har sendt dem til mig i et ark, men ved ikke hvor hun har fundet dem :unsure: Desværre

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Endelig! :happy:/>/> ...

Efter 5 dages hårdt arbejde, i mange timer om dagen, er de 31 invitationer endelig færdige! :)/>/> Woohooo!

Er rigtig glad for resultatet, selvom de har voldt mig megen frustration og irritation! :rolleyes:/>/> hehe, men nu er de færdige og er glad for vi har valgt at lave dem selv, vi har også hygget os med at lave dem sammen, H2B tog de mere "hårde" ting, som at klippe og folde invitationerne, ja og jeg klippede klistrede :biggrin:/>/>

Har i øvrigt brugt mere end 22,5 meter dobbeltklæbende tape :o/>/> :fløjt:/> hahahahahaha ...!

Hvad synes I ?

Hvor er det sødt med logoet med brudeparret også udenpå kuverten. Det er simpelthen supersødt.

Jep, og har et mere til bordkort/menu kort til når de skal laves :happy:/>

Hvor sødt og jordnært,- er det et billede du selv har lavet eller har du fundet det på nettet? Jeg tror da godt jeg kunne bruge noget lignende ☺

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Endelig! :happy:/>/> ...

Efter 5 dages hårdt arbejde, i mange timer om dagen, er de 31 invitationer endelig færdige! :)/>/> Woohooo!

Er rigtig glad for resultatet, selvom de har voldt mig megen frustration og irritation! :rolleyes:/>/> hehe, men nu er de færdige og er glad for vi har valgt at lave dem selv, vi har også hygget os med at lave dem sammen, H2B tog de mere "hårde" ting, som at klippe og folde invitationerne, ja og jeg klippede klistrede :biggrin:/>/>

Har i øvrigt brugt mere end 22,5 meter dobbeltklæbende tape :o/>/> :fløjt:/> hahahahahaha ...!

Hvad synes I ?

Hvor er det sødt med logoet med brudeparret også udenpå kuverten. Det er simpelthen supersødt.

Jep, og har et mere til bordkort/menu kort til når de skal laves :happy:/>

Hvor sødt og jordnært,- er det et billede du selv har lavet eller har du fundet det på nettet? Jeg tror da godt jeg kunne bruge noget lignende ☺

Det er et min veninde sendte mig da hun hørte jeg skulle giftes, jeg har ikke fundet det på nettet. Og aner ikke lige hvor hun har det fra, har ikke spurgt :blush: hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer