sanne82

Verdens mest fantastiske og gennemførte polterabend fik jeg!

6 posts in this topic

Hej Piger!

Er ikke så aktiv mht. indlæg herinde, men læser tit med.

Bliver dog simpelthen nødt til at dele min glæde og kærlighed over den fantastiske polterabend, jeg fik/havde i lørdags!!!

Dagen startede med, at vi var inviteret til morgenmad hos min mor, vi skal først giftes d. 11/5, men havde dog lidt luret at der måske ku være noget i gære, var dog ikke sikker!

Da vi kom ned til min mor, sad alle pigerne ialt 13 stk. klar med det mest overdådige morgenbord, med alt hvad dertil hører! Jeg mistede helt appetitten af bar overvældelse og spænding :cheerleader3:

Da vi have fået morgenmad, skulle vi afsted mod første aktivitet, jeg fik bind for øjnene og fik det først af, da jeg stod inde på en radio station, hvor jeg skulle ind og være online i radioen i ca 20min. Skulle lige overvinde mig selv, men det var egentlig ret sjovt og en god oplevelse :tunge:

Derefter fik jeg igen bind for øjnene, da vi havde kørt lidt og vi endte ude i bowling ( det var blevet en alternativ løsning, jeg skulle ha været ude at flyve, hvor vi sku ha taget luftbilleder af vores hus, hvilket var blevet aflyst dagen efter pga. dårlige vejrudsigter), det var dog en virkelig god og hyggelig aktivitet, hvor vi alle fik snakket rigtig godt sammen.

Derefter skulle vi ned til min søster og nyde en skøn frokost med lækre sandwich.

Herefter begik vi os på gåtur op ad Sønderborg gågade som var lukket lørdag kl. ca 13.45, og her endte vi i Vila, butikken var lukket, MEN blev åbnet for os, og her måtte jeg så købe tøj for 1300kr, hvad siger i piger!!! Totalt fed gave, skal lige siges, at jeg meget sjælendt bruger penge på mig selv, da vi ikke har så meget at gøre med.

Og imens jeg prøvede tøj og blev serviceret af to søde butiksassistenter, fik jeg serveret jordbær / vindruer og asti (som mine skønne tøser havde med), følte mig som pretty woman!!! :loveshower:

Derefter fik jeg igen bind for øjnene og vi kørte mod sidste aktivitet. Endte ved et bageri med en super dygtig konditor. Jeg elsker at bage og lave div. desserter, og vi skulle selvf. derfor ind og lave 6-7 slags desserter, som vi selv skulle have om aftenen ( en dessertbuffet intet mindre, arg det var mega fedt!) Alle havde det så sjovt, vi lavede flere slags og fik helt overdrevet mange ting med hjem, desuden ligger der stadig tre slags kager, som er frosset ned til mig derude, som skal bruges til brylluppet - service, fik også nogle tips til bryllups kagen, som jeg selv skal lave :smiley-eatdrink026: .

Derefter fik vi os nogle hjemmelavede pizzasnegle, som min veninde havde lavet. Og nu gik turen mod Sønderborg igen, hvor vi sku hjem og gøre os klar til mad og fest om aftenen. Jeg blev shinet op af min dejlige veninde som er frisør, og fik det ene sæt af mit nye tøj på. Så skulle vi nyde en lækker græsk buffet, og derefter hygge med de skønne og mega lækre desserter vi havde lavet.

Efter nogle timer, havde de lavet en sjov tip en 13ér om mig, som vi hyggede os med og festede ellers bare resten af aftenen, hvor der selvfølgelig også kom chips og dip på bordet. Hele dagen var der selvfølgelig også overflåd af div. drikkevarer, vi startede med shots efter morgenmaden kl.9.30 :biggrin: Der var både div. slags sprut, asti, rødvin, recorderli, mokai, øl og sodavand, helt vildt! Der var sørget for og tænkt på alt ned til ALLER MINDSTE detalje! Hvilket min skønne lillesøster, har haft en meget stor andel i! Hun er perfektionist til fingerspidserne, og alt spillede også bare, skal jeg love for.

Jeg sidder tilbage med en helt ubeskrivelig og priviligeret følelse over, at være beæret med så dejlige veninder, søstre og en svigerinde, som var med til at gøre denne dag helt speciel og intet mindre end perfekt. Den var så meget i min ånd, masser af hygge hvor vi alle ku være sammen og snakke og samtidig mange aktiviteter.

Er stadig helt høj over tanken om denne skønne dag, håber at i alle får lov at opleve så skøn en dag!!! Det er helt fantastisk.

Måtte bare dele denne helt specielle og store oplevelse med jer.

Glade kram fra en glad kommende brud :heart:

0

Annonce ♥

Det lyder godt nok som en god dag!

Super godt fundet på med vila shopping efter lukketid og det med kagerne! Det giver mig da lige nogle ideer til et polterabend som jeg er med i.

Jeg er godt nok også spændt på hvordan min polterabend kommer til at være. Håber at mine veninder også tænker på mig ligesom dine og ikke bare at det skal være vildt og voldsomt!

0

Åhr, det lyder virkelig som en god polterabend, kan godt forstå du er glad :)

0

Det lyder som nogen der kender dig rigtig godt og virkelig har styr på detaljerne. Sikken en dejlig dag.

/Josephine

0

Annonce ♥

Det lyder da bare som en super dag!!!!!

0

Uh hvor dejligt med en skøn polterabend lige som du allerbedst kunne have ønsket dig det ☺

0