AnnikaE

Kunstige negle? - skal i allesammen have det ?

34 indlæg i dette emne

Det er en gele lak. Det vil sige at den skal tørres under uv lys. Fordelen er at den sidder i 3-4 uger uden at reve eller krakelere, og stadig er blank. Og selvfølgelig at den også er tør med det samme :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en gele lak. Det vil sige at den skal tørres under uv lys. Fordelen er at den sidder i 3-4 uger uden at reve eller krakelere, og stadig er blank. Og selvfølgelig at den også er tør med det samme :-)

Ja nemlig :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen kunstige negle eller neglelak her :fløjt:

Jeg har naturligt stærke negle, der godt kan blive almindeligt pænt lange. Jeg bryder mig ikke om at få neglelak på, så jeg har bare sådan en neglefil/buffer fra Body Shop, som jeg regner med at shine neglene op med et par dage før. Så får de et lidt mat shiny look og det er fint til mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvad er shellak?

Shellac er en form for neglelak du for lagt på også hærder det med det samme så du skal ikke tænke på det lige skal tørre ligesom alm

Men hvad kan det som en alm neglelak ikke kan? Ud over tørre hurtigt? eller er det bare deT?

Det er en gele lak. Det vil sige at den skal tørres under uv lys. Fordelen er at den sidder i 3-4 uger uden at reve eller krakelere, og stadig er blank. Og selvfølgelig at den også er tør med det samme :-)

Jeg har haft shellak på mine negle 2 gange. Det holder rigtig godt og ser flot ud længere MEN vil dog lige sige, at jeg begge gange har prøvet at en negl er faldet helt af. Fx på vores bryllupsrejse :td: Der hvor jeg havde fået ordnet mine fødder og hænder før brylluppet, kunne ikke forklare hvorfor det skete for mig begge gange. Så nu holder jeg mig bare til Acryl :)

Før brugte jeg GEL men jeg synes ikke det holdt så godt. De knækkede ofte. Jeg bruger mine hænder meget på job, så jeg synes acryl er mere holdbart.

Jeg har PGA meget tynde og flossede negle benyttet mig af de kunstige i mange år.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lavet gelénegle, men det var også kun fordi jeg er (moderat) neglebider, og mine negle af den grund er svage og grimme. Hvis jeg havde haft pæne negle, ville jeg ikke have brugt penge på det, men muligvis hellere få lagt noget flot perlemor med franske tipper i en neglesalon (med mindre jeg selv var god til det!).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer