sally24

Kan vi ikke godt være det bekendt?

53 posts in this topic

Annonce ♥

Håber på at I finder en løsning og får den bedste dag!

Jeg synes personligt at det er lidt firkantet at kærester ikke må komme med bare fordi de først "kom til" efter invitationerne. At I ikke har råd er et fuldt acceptablet argument. Vi har selv haft lidt den samme udfordring, dog med pladsbegrænsning som den styrende faktor. Troede vi kunne få det store lokale i restaurenten, men fik det "lille" (som jeg efterfølgende synes er meget pænere og hyggeligere) som egentlig også passer bedre til vores budget. Vi har derfor været nød til at skære gæstelisten godt ind til benet, hvilket betyder at mine to kusiners kærester ikke er inviteret. Det synes de heldigvis allesammen er helt ok og forståeligt. Vi har valgt at indviterer min morfars nye kæreste fra USA selvom vi ikke har mødt hende, men hun kommer ikke, så det gjorde lige at der var plads til en anden :)

Er meget glad for at jeg ikke har samme dilemma, men en meget forstående familie og håber at I finder en god løsning.

0

Der er en grunde til man sender invitationer ud og har svar dato, hvis jeg blev inviteret og min nye kæreste ikke blev, ville jeg ikke blive sur det er brude parret dag og ikke min, det er ikke billigt at holde et bryllup og ville bare blive glad hvis jeg blev inviteret..

Jeg har ikke planer om at invitere min h2b søsters kæreste, da jeg ikke bryde mig om ham og er bange for at han ikke kan opføre sig ordentlig, han bringe en dårlig side frem i mig og det er vores dag, så hvis de ikke syntes om det så er det surt for dem.. man skal nyde sin dag og det er ikke en tilfældig liste man laver, men dem man holder af og gerne vil have der på sin specielle dag... det er min mening lidt egoistisk, men det er en dag man godt må være det..

0