kittygirl1984

Er ved at få pip over den gæstebog :/

16 indlæg i dette emne

Jeg fandt et indlæg herinde, hvor hun havde lavet sin gæstebog som en fotobog, og deri havde hun lavet en skabelon hvor der var grafik i, med "tegn et billede af brudeparret" og "sagt fra hjertet" m.v.

Og jeg vil så gerne have det til vores bryllup..

Men kan jeg finde ud af at lave det???

Nej....

Har nok brugt 4 timer på det indtil videre, og lige meget hjælper det... fotobøgerne passer det ikke i størrelsen, så har jeg prøvet at klippe hendes skabelon ud, man kunne tage, og selv lave en side i den størrelse fotobogen nu var i... men da jeg gemte det, er hele billedet GULT!

Så har fuldstændig opgivet det... :( Var ellers så vild med det..

Hvad har i andre gjort med gæstebøger.. har brug for nogle alternativer, som er nemmere ....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers er det måske en ide at klippe nogle sedler ud, som gæsterne kan skrive på? Så kan man jo evt selv samle dem i en bog efterfølgende

post-39594-0-16494000-1363812678.jpg

post-39594-0-12748500-1363812720.jpg

post-39594-0-33090400-1363812761.jpg

Redigeret af Celi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ellers er det måske en ide at klippe nogle sedler ud, som gæsterne kan skrive på? Så kan man jo evt selv samle dem i en bog efterfølgende

Kan ikke se links ;/

Men det er en fotobog/bog lignende ting jeg er ude efter... selvom de andre også er gode ideer...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lavet noget der minder om hendes fotobog - dog uden faktisk at lave en fotobog. Jeg har printet sider med rammer på Hvidt karton og ladet folk udfylde dem. Derefter har jeg klistret dem ind i en bog med sorte sider fra panduro. Hvilket blev præcis som jeg ønskede :)

Jeg får lige taget et billedet og lagt ud i løbet af idag;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gerne have en anderledes og smart gæstebog, men kunne ikke finde tiden el. overskudet til det. I stedet købte jeg en masse tusser/farveblyanter og forskellige klistermærker, og selvfølgelig en fin helt alm halv kedelig gæstebog. Og vores gæster gjorde den super flot, på deres helt personlige måde. De hyggede sig med at lave sjove ting i den, Ja, også endte nogle af klisternærkerne i ansigtet på et par af gæsterne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været igang med at lave sider, der skal lægges sammen med blyanter og så udfyldes og derefter klistres ind i en alm bog :) Jeg har googlet billeder af rammer, træer, fugle, kærlighed osv og sat det sammen i word og valgt en skrift og så selv lavet sider, som skal udfyldes.. f.eks. tegn brudeparret, et råd til brudeparret osv osv. derudover har jeg lavet sider bare med streger til at skrive og så vores monogam i et hjørne, til de gæster som hellere selv vil skrive noget, end udfylde sjove ting :)

MEN da jeg viste det stolt frem til min veninde sagde hun at der vil blive lavet noget ligende af gæsterne, som kommer i enæske som vi først må åbne om 1 år og hun derfor tror det vil blive for meget skriven.. Har i andre hørt/tænkt på dette?

Jeg fornemmede en gæstebog var normalt og fandt derfor inspiration i DIY herinde..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FrkHansen - jeg synes, din gæstebog lyder super fin! Der er både noget, for dem, som vil være kreative, men også bare linjer, til dem som vil skrive en lille hilsen.

Du skal lave den lige præcis som du synes, og hvis den er overskuelig for gæsterne, fx med inspiration til tekst (dine rubrikker) men også blanke linjer, og der ikke er lagt op til at de skal skrive en hel roman (sat flere blanke sider af til hver), så synes jeg, den lyder rigtig god :-)

Du kan jo ikke vide, om gæsterne laver indslag, hvor de skal udfylde noget, og hvis de skal det, så gør de jo heller ikke det på samme tid. Det ene bliver jo umiddelbart efter indslagets præsentation og det andet under kaffen/omkring natmaden.

Min har jeg tænkt mig skal være en slags løsblad i vandret A5-str., hvor der er plads til at indsætte et mini-polaroidbillede af gæsten i den ene side, og så lægger vi op til en kort hilsen/tegning/ægteskabeligt råd/haiku-digt eller hvad de kan finde på. Løsbladene skal så samles og klæbes i fotomappen, så det hele er samlet i en.

Min pointe er bare, at du skal være glad for dine egne valg, hvis du selv er glad og tilfreds, for andre vil altid have deres egen mening, som måske er anderledes. Har selv fået det råd i en anden tråd, så det vil jeg huske på gennem al min planlægning :-)

God fornøjelse med den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige leget lidt med samme ide til gæstebogen i mit nye tegneprogram

Du kan se billedder i min tråd :) Hvis det er sådan noget du tænker kan programmet godt anbefales,

det er gratis og der er hjælpevideoer til lige at komme igang :)

ps. jeg har blandt andet brugt nogle af skabelonerne som de andre linker til :wink:

Redigeret af mStender
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kig HER

Tak for det :)

Det er netop også inde på den side, at jeg har besluttet mig for hvordan jeg vil gøre.

Det er den måde JéanetteJ...? gør.... :) Så skal jeg nemlig ikke bøvle med skabeloner m.v. Så kan jeg bare bruge det, som fotosiden har online... :)

Men tak for link ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kig HER

For resten, kan huske du snakkede med min moster (Rikke), hun spurgte ang. de der klistermærker under jeres sko... jeg er mest interesseret i den der "help me", til gommens sko.... har du også købt det klistermærke på ebay? eller kan man få det andre steder fra?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En sjov ide.. Jeg hørte om nogen som brugte en kogebog.. Hvor man skrev en hilsen på den ret, som man godt kunne tænke sig at spise og blive inviteret til middag til.. Og så skulle parret selvfølgelig invitere til middag..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FrkHansen - jeg synes, din gæstebog lyder super fin! Der er både noget, for dem, som vil være kreative, men også bare linjer, til dem som vil skrive en lille hilsen.

Du skal lave den lige præcis som du synes, og hvis den er overskuelig for gæsterne, fx med inspiration til tekst (dine rubrikker) men også blanke linjer, og der ikke er lagt op til at de skal skrive en hel roman (sat flere blanke sider af til hver), så synes jeg, den lyder rigtig god :-)

Du kan jo ikke vide, om gæsterne laver indslag, hvor de skal udfylde noget, og hvis de skal det, så gør de jo heller ikke det på samme tid. Det ene bliver jo umiddelbart efter indslagets præsentation og det andet under kaffen/omkring natmaden.

Min har jeg tænkt mig skal være en slags løsblad i vandret A5-str., hvor der er plads til at indsætte et mini-polaroidbillede af gæsten i den ene side, og så lægger vi op til en kort hilsen/tegning/ægteskabeligt råd/haiku-digt eller hvad de kan finde på. Løsbladene skal så samles og klæbes i fotomappen, så det hele er samlet i en.

Min pointe er bare, at du skal være glad for dine egne valg, hvis du selv er glad og tilfreds, for andre vil altid have deres egen mening, som måske er anderledes. Har selv fået det råd i en anden tråd, så det vil jeg huske på gennem al min planlægning :-)

God fornøjelse med den!

Mange tak for svar :) Synes hurtigt jeg blir hylet ud af den og prøver at tage hensyn til dem omkring mig, meeeen rart at blive mindet om det jo er vores bryllup og os der selv bestemmer ;) Så tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer