PrettyLittleAngel

Jeg skal giftes :)

23 indlæg i dette emne

:heart: JUBII JUBII JUBII :heart:

I går friede min kærste gennem snart 10 år til mig :heart: Det var det mest perfekte og romantiske frieri - han friede imens jeg stod og skrællede kartofler og med vores 9 mdr gamle datter på armen :loveshower:

Jeg er SÅ lykkelig - sommerfuglene flyver stadig rundt i hele kroppen hihi :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

TUSIND tak allesammen, hvor er i bare søde :bearhug:

Jeg har altid gerne ville giftes om efteråret da jeg elsker de smukke farver og masser af stearinlys - så det bliver i oktober 2014 :heart:

Jeg havde dog en drøm om og blive gift på vores 10 års dag i år, da den falder på lørdag i oktober, men det bliver vist liiiiige lidt for presset med tiden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TUSIND tak allesammen, hvor er i bare søde :bearhug:

Jeg har altid gerne ville giftes om efteråret da jeg elsker de smukke farver og masser af stearinlys - så det bliver i oktober 2014 :heart:

Jeg havde dog en drøm om og blive gift på vores 10 års dag i år, da den falder på lørdag i oktober, men det bliver vist liiiiige lidt for presset med tiden :)

Det tror jeg altså ikke det er! Hvis i går i gang med det samme, med de vigtigste ting nemlig kirke og sted. Så skal i nok nå alt andet.

Jeg skal selv giftes til oktober i år, og har kun styr på de helt grundlæggende ting. Resten kommer først efter min bachelor...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med JosephineL. Der er meget run på feststederne i maj - september og april/maj er også domineret af konfirmationer, november - december er det firmafesterne. Der holdes da bryllupsfester i oktober - marts men slet ikke lige så mange som resten af året, så oktober og januar-marts er det man i vores verden kalder de stille perioder og det kan også overføres til feststederne, kirkerne m.v. Jeg er lige ved at sige at I har større valgmuligheder med en tidshorisont på 1/2 år end mange af dem som skal giftes i august har med et års forspring og hvis man så samtidig ikke har et ultimatum om at det skal være en bestemt kirke, et bestemt feststed m.v. men er fleksibel så kan det sagtens nås. Vi har haft kunder - herunder nogle af dem som har været med i TV3 programmerne "4 bryllupper" og "Hvad bruden ikke ved" - som har planlagt komplette bryllupsfester på betydeligt kortere tid. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med JosephineL. Der er meget run på feststederne i maj - september og april/maj er også domineret af konfirmationer, november - december er det firmafesterne. Der holdes da bryllupsfester i oktober - marts men slet ikke lige så mange som resten af året, så oktober og januar-marts er det man i vores verden kalder de stille perioder og det kan også overføres til feststederne, kirkerne m.v. Jeg er lige ved at sige at I har større valgmuligheder med en tidshorisont på 1/2 år end mange af dem som skal giftes i august har med et års forspring og hvis man så samtidig ikke har et ultimatum om at det skal være en bestemt kirke, et bestemt feststed m.v. men er fleksibel så kan det sagtens nås. Vi har haft kunder - herunder nogle af dem som har været med i TV3 programmerne "4 bryllupper" og "Hvad bruden ikke ved" - som har planlagt komplette bryllupsfester på betydeligt kortere tid. :lol:

Jeg tror også mere det er mit kontrolgen der ikke kan overskue en tidshorisont på kun ca 6 mdr :rolleyes:

Men vil egentlig også gerne have noget tid til bare og gå og nyde og være forlovet - det er jo forhåbentligt kun noget man skal prøve 1 gang i sit liv :heart:

Så tror at 1 1/2 år til og planlægge vil passe mig fint :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke:) Du går en dejlig og til tider frustrende tid i møde:) Min forlovede og jeg begyndte at planlægge bryllup i februar, og vi skal giftes her til august:) Det er en del stressende, men det kan lade sig gøre:)

tusind tak :lol: ih det bliver spændende med et dejligt sommerbryllup for jer ()() hvor langt er i men og planlægge?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer