mikkelline

Ferrero Rocher

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Fandt en pris på Calle.dk der hed 50,- for 375 g. Jeg tror det er 24 stk. ifølge. det billede de viste. Jeg er næsten sikker på det kan fås billigere hvis man kører i et almindeligt supermarked dernede frem for grænsebutikkerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg købte en kuffert fuld, da jeg var i Frankrig før vores bryllup. Der er de nemlig meget billige ned.

Jeg var i Tyskland for et par uger siden, og der var ikke mere end et par kroner at spare, i forhold til danske priser. Hold øje med tilbudskatalogerne, de er ofte til TILBUD, og det er de sikkert også her op til påske. De kan nogle ganges købes til ca 2 kr pr kugle.

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste uge købte vi en boks med 24 stk. på Norges båden for 55 kr. mener jeg det var. Min søn syntes det var billigt men han elsker dem også og den var også pænt tom da vi kom hjem. Det syntes jeg så ikke men jeg skulle jo også betale :) Ovenstående priser viser vel at der ikke er så meget at hente fremfor at gå efter tilbud i DK.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De var ikke billigere i tyskland da vi skulle bruge dem i sommers.

Men tilgænggæld gik jeg i føtex og kvickly og sagde at jeg skulle bruge så og så mange. Og der fik jeg faktisk en okay pris..

Så jeg ville klart gå ned og spørge dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De var ikke billigere i tyskland da vi skulle bruge dem i sommers.

Men tilgænggæld gik jeg i føtex og kvickly og sagde at jeg skulle bruge så og så mange. Og der fik jeg faktisk en okay pris..

Så jeg ville klart gå ned og spørge dem.

Der har vi faktisk lavet samme nummer med den Asti, vi skal bruge til receptionen. Vi har fået et tilbud et tilbud som er ca. 5 kr. billigere pr. flaske end den normale tilbudspris ved at spørge. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige anbefale siden tilbudonline.dk til alle, der leder efter tilbud. Der søger man efter en bestemt vare, og den er opdateret med alle supermarkedernes tilbud hver uge. Noget nemmere end at kigge alle tilbudsaviserne igennem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer