msjmbp

Hvilken en skal i bruge?

29 posts in this topic

Jeg leder efter en god duft jeg skal bære til min bryllupsdag. Har i nogen gode bud på en parfume? Og det gør ikke noget hvis den dufter det meste af aften. Nogen har det jo desværre med at forsvinde ud i den blå luft i løbet af timer.

0

Annonce ♥

Jeg ender nok med at bruge Flowerbomb af Victor & Rolf. Da jeg bare elsker den parfume. Den er så "glad"! :loveshower:

Meen flirter nu også med tanken om Miss Dior hvis jeg køber en ny.. :fløjt:

0

Jeg ender nok med at bruge Flowerbomb af Victor & Rolf. Da jeg bare elsker den parfume. Den er så "glad"! :loveshower:

Meen flirter nu også med tanken om Miss Dior hvis jeg køber en ny.. :fløjt:

Miss Dior!! Jeg har selv besluttet mig for den. Den holder nemlig hele dagen. Og jeg har fået sådan en prøve-dims, så man ikke skal have hele flasken ned i den taske der ikke er plads i :)

0

Annonce ♥

Gaultier Classique tror jeg, det er nu den sædvanlige. Ellers Guerlain L'Instant, veksler lidt mellem de to.

/Josephine

Edited by JosephineL
0

Annonce ♥

Paco Rabanne: Black XS

Den er dejlig blød i duften, ikke en der går ind og river i næsen, så man kan sagtens friske den op i løbet af dagen. Min erfaring er at den holder rimelig godt, især hvis man bruger deo'en under armene og parfumen andre steder

0

Annonce ♥

Jeg skal have narciso rodriquez , for her på, den dufter helt fantastisk og holder rigtig godt. Hvis du gerne vil dufte hele dagen og uden at duften bliver for overdøvende er det en rigtig god idé at bruge både bodywash, bodylotion, deo og parfume fra samme serie...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Min duft bliver Coco mademoiselle :a1221:

Den er så fantastisk! Min kommende mand sagde for noget tid siden, SKAT den duft er den du skal have på til brylluppet og dagen efter fik jeg en fin gave, det var den :cheerleader3:

Fantastisk duft, har også været en stærk kandidat hos mig, elsker den!!!! Men er alligevel endt med 'for her' af Narcisso Rodriguez...
0