Frk. Thorup.

Anbefal fotograf til bryllupsfotografering i Østjylland

19 indlæg i dette emne

Hej alle. Som overskriften antyder er min kæreste (og kommende mand) og jeg i færd med at forsøge at finde en fotograf til fotografering på vores store dag. Vi vil gerne have taget billeder før, under og efter selve vielsen (som skal foregå udendørs - hvis vejret er med os). Portrætfotografering af os og billeder af vores gæster til selve receptionen. Vi håber at kunne finde en pakkeløsning der max koster 5000,- Vi har været i gang med at google, men puhh hvor er det uoverskueligt. - Og så vil vi bare rigtig gerne have nogle anbefalinger til at støtte os op af når valget skal tages. (Vi skal giftes den 17/8 2013)

Håber nogen er Jer kan give nogle gode anbefalinger eller tips til hvem det kunne være.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ved I om de priser de ofte opgiver kun er for selve fotograferingen eller er det inklusiv billederne på print og evt. fotobog eller lignende??

Jeg var nemlig inde på Paw Jakobsens hjemmeside for at kigge og syntes umiddelbart han lød meget billig, men hvis så prisen for at få printet billederne kommer oveni løber det jo straks op..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er med redigering, men uden print... :) man kan selvfølgelig få printet, men som du selv siger, koster det ekstra :)

Vi har specifikt ledt efter en hvor man selv kunne printe da vi har udstyret til det :) men prøv at send de forskellige en mail, det er langt det mest effektive har jeg oplevet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Alexandre. Tak for tip. Har du en hjemmesideadresse, mail eller tlf. nummer på Thomas som vi må få?

http://firma.eniro.dk/f/fotografi-thomas-nykrog:66995055 her er nogle kontaktoplysninger, hans hjemmeside er under ombygning, men der er både mail adresse og tlf. nummer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte amatørfotografen Kenneth Høilund (www.set-i.dk) - fik en super pris, og nogle fantastiske bryllupsbilleder :)

Jeg ved ikke om jeg lige vil betragte Kenneth som amatørfotograf. Mødte ham til et bryllup ovre i Jylland i slutningen af sidste år og han har fotograferet i mange år og har lavet/laver meget andet end fotografering til bryllupsfester. Det er faktisk Kenneth der har taget mit nuværende profilbillede for det blev taget ved dette bryllup. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anders Dahl - super sympatisk mand. Vi faldt for billederne på hans hjemmeside andersdahlphotography.dk - også selvfølgelig de fantastiske priser.

Der følger 5 stk printet fotos med i max A4 størrelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer