Tiktak

Hvilket tilbehør/hår til denne kjole?

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du har et klassisk look, så var det mig, ville jeg gå efter en klassisk frisure. Med dit ovale ansigt har du masser af muligheder.

Hårpynt ville jeg holde relativt enkelt pga at du har blonde helt op til halsen.

Måske en smuk sidetiara eller perlehårbånd:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håret synes jeg skal være oppe i en knold eller noget i den stil (både høj eller lav). Der er den løsning som hende Christiane valgte - altså en klassisk stram knold med søret over. Det er super flot. Til din kjole ville jeg så vælge et enkelt slør med en smal satinkant.

Hvis du gerne ville have et mere vintage agtigt look, kan du vælge en lav knold og så lade siderne være med fingerwaves.

486447_253270551442465_631399343_n.jpg

483914_253270484775805_928285790_n.jpg

Jeg tror du skal vælge slør og hårsmykke efter din personlighed. Der er så mange muligheder at det nemt kan lade sig gøre. Jeg er fx typen der aldrig ville vælge en lille tiara - jeg skal have mere kapow eller det de andre ikke gør (har et Rasmus modsat gen)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole minder meget om din :) Min er fra fra White one og hedder Nieves.

Jeg skal have langt hvidt slør på, uden blonder og dikkedarer, det er et blødt slør der falder naturligt.

Håret får jeg sat op, i noget lidt audrey hepburn inspireret, lidt a la det her, men knap så højt http://www.vogue.co.uk/beauty/2011/11/18/audrey-hepburn-hair-and-hairstyles-inspiration

Jeg var den heldige vinder af et headpiece fra Jannie Baltzer. Det endte med at blive Blossom på kam, så det ryger i håret ovenpå sløret.

Jeg skal have min farmors perle-ørestikker på, men derudover skal jeg ikke have nogle smykker på, andet end min forlovelsesring og min vielsesring.

MEGET smuk kjole du har valgt må jeg sige, det er bare SÅ fint :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes både, du kan gå efter en typisk Grace Kelly stil - meget skrabet, glat og stilrent som en flot kontrast til den detaljerede kjole - men samtidigt kan du også vælge at følge kjolens stil og få et mere løst, krøllet hohemic look måske med en løs knold/samling i den ene side?

Men ÅH hvor er det dog en smuk kjole, som klæder dig fuldstændig fantastisk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer