Tiktak

Hvad synes I?

10 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Virkelig smuk kjole - og den klæder dig super godt!

Min kjole har samme snit og også blonder - bare med corsage foroven.

Jeg er er ikke selv til en helt stram håropsætning. Jeg tænker noget blødt og så evt. en hårkam - a la dette billede.

post-65065-0-67504900-1364306276.jpg

0

Wauw hvor er den smuk!

Jeg ville vælge en opsat frisure, løs eller stram, men sådan at der ikke er noget hår der hænger ned. Jeg synes din hals skal holdes fri så blonden på bryst og ryg kommer til sin ret og det hele får et mere rent udtryk. (Du har fx også selv fjernet håret i nakken på billedet)

Hvis du har lyst synes jeg sagtens du kan have slør på. Jeg ville vælge et helt enkelt et uden kant evt. et som ligger helt glat uden rynker. Så er det mere gennemsigtigt så man kan se ryggen.

0

Annonce ♥

Hold nu op, den er smuk til dig :o Sjældent jeg ser en kvinde, hvor kjolen bare sidder så godt... Den ER så god til dig :biggrin:

jeg vil foreslå at søge på Christiane Schaumburg Muller, den stil hun kørte til sit bryllup ville være så smuk til dig. :blush:

0

Ihh nogen søde kommentarer.. Hælder også mest til opsat på hovedet så ryggen er fri.. men hvad så med pynt i håret?

Jeg kan ikke helt finde ud af det, men min første tanke var ingen hårpynt hvis du skal have slør på. Tror det blir for meget pga. blonden....

0