Sign in to follow this  
Followers 0
Notte

To mulige... hvad synes i?

49 posts in this topic

Nr. 2 :D

0

Annonce ♥

Helt klart nummer 1.. Begge kjoler er meget smukke, men udskæringen på nummer 2 synes jeg får din barm til at svulme op og blive vulgær. :)

0

Hvor er de flotte begge to...

Synes nr. 1 sidder bedst på dig :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er helt tosset med dem begge.

Nr 1 kan jeg godt lide er enkel og det er den mest behagelige kjole jeg nogensinde har været i.

Nr 2 har jeg valgt fordi jeg elsker blonder og kan godt lide hjerteformen.

De har begge langt flot slæb. Jeg kan lige ligge billeder op af den begge bagfra.

Nr 2 er for stor ved brystet. Den står lige op foroven, men ville blive tilpasset, så den sidder tæt ind ved barmen.

0

Annonce ♥

På nr 2 står jeg på en skammel, det gør jeg ikke på nr 1.

0

Jeg synes de er smukke... Men jeg er størst fan af nummer 2

0

Her er de begge bagfra :loveshower:

Edited by Notte
0

De er bestemt skønne....jeg synes dog stadig at draperingerne og formen på kjole 1 tynger dig mere ned end kjole 2. Men jeg bedarf erfaring at enten er man tylpige eller også er man ikke

0

Annonce ♥

Nr. 1 giver dig den flotteste talje, men synes der er for meget stof, især bagpå. Nr. 2 kan jeg bedre lige generelt... Dog synes jeg hjerteudskæringen er for voldsom, med en mindre udskæring (kortere 'skåle'), tror jeg du vil bære den bedre.

Edited by msmountains
0

Jeg synes nr. 2 er helt fortryllende på dig... :a1221: Kan godt se at den er for stor ved brystet, men når det bliver rettet til, så er den perfekt... Synes også sweetheart giver en flottere barm, end det mere lige cut... Og bagpå falder den super flot, hvor den anden ser lidt rodet ud...

Håber at du er i stand til at vælge efter de delte vande her på BK... :lol:

0

Jeg er stadig i tvivl. Men det er bare så rart at høre hvad I mener og hvorfor i mener som i gør vdet giver altid stof til eftertanke :)

0

Jeg er stadig i tvivl. Men det er bare så rart at høre hvad I mener og hvorfor i mener som i gør vdet giver altid stof til eftertanke :)

Hvordan har du det med satin vs. tyl? Det er jo to meget forskellige look...

0

Annonce ♥

Jeg er stadig på nummer 1..

Jeg synes både bryst og bagdel er meget bedre på den. Det ser naturligt og flot ud. På nummer 2 synes jeg begge dele bliver fremhævet og gjort større - hvilket er dejligt hvis man er et lille nips.

Jeg er selv en str 40, og ville ikke føle mig godt tilpas hvis numsen blev gjort større. Og det synes jeg desværre den bliver i nummer 2.

Taljen er tilgengæld bedst på nummer 2, men skal noget spænden ind, vil det jo komme frem andre steder.. :-)

0

Min mand og jeg stemmer klart på kjole nr et. Han siger du ser slankere ud i nr et og han er bryllupsfotograf så han har set en del :)

Jeg kan bedst lide stoffet på nr et og synes som en del andre også har skrevet, at udskæringen på nr 2 er lidt for voldsom.

0

Sjovt... Jeg kan slet ikke se at 1'eren slanker. I mine øjne tynger den rigtig meget (pga de tunge draperingerne, der nok kræver lidt ekstra højde - måske er nogle stiletter nok).2'eren virker mere let og frejdig - men ja, toppen skal lige tilpasses.

0

Helt klart nr 2 den gør mest for dig..

0

Annonce ♥

Jeg kan godt lide både satin og tyl. Jeg har altid troet jeg skulle have satin kjole. Men efter at have været ude og prøve er jeg blevet ret vild med tylkjolerne. Satin kjolen er mest behagelig, men udseende tror jeg at jeg er mest til tyl kjolen.

1

Spurgte min mand om jeg skulle vælge den mest bahagelige eller den jeg synes var pænest. Og han sagde at hvis han kendte mig ret, hvilket han nok gør efter 10 år, så ville jeg fortryde hvis jeg ikke led for skønheden - hihi :)

0

Yay. En tylpige...

0

Annonce ♥

nummer 2 :)

0

Jeg troede også, at jeg skulle ha satin, men endte i tyl... Og vi kvinder er kendt for at lide for skønheden, så hvorfor ikke gøre det på en af de største dage i livet... :-)

0

Ja du har helt ret.

Men sjovt at man kan ombestemme sig sådan. Jeg lagde ud med at sige til min første kjoleprøvning at jeg ikke skulle i noget med tyl. Jaja... Fordommene blev gjort til skamme.

0

Ja du har helt ret.

Men sjovt at man kan ombestemme sig sådan. Jeg lagde ud med at sige til min første kjoleprøvning at jeg ikke skulle i noget med tyl. Jaja... Fordommene blev gjort til skamme.

Haha ja... Men godt at man overgav sig - ellers havde man stået i den forkerte kjole... :rolleyes:

0