Sign in to follow this  
Followers 0
Krebsen83

Skilt til gavebord?

11 posts in this topic

Hej alle sammen

Jeg sidder lidt og tænker over vores gavebord og det at pakke gaver op på selve bryllupsdagen. Vi har vielse kl. 14.30 og skal gå tidligt til bords. Realistisk set vil vi ikke kunne nå at tage os den tid det kræver, at pakke gaverne op. Det betyder meget for os selv at få lov til at pakke gaverne op, og at kunne nyde hver enkelt af dem. Derfor har gommen og jeg aftalt at vi pakker gaverne op dagen efter.

Mit spørgsmål er så, hvordan vi får dette fortalt til vores gæster? Skal vi sætte et lille skilt på gavebordet og/eller nævne i vores velkomsttale at vi gør det på denne måde? Vi vil gerne sige tusind tak for gaverne, men ikke gøre et stort nummer ud af at de først bliver pakket op dagen efter.

Håber på at få jeres input :-)

0

Annonce ♥

Vi havde et skilt på gavebordet.

Og vi havde også gjort opmærksom på det, på vores bryllupshjemmeside, at det med gaverne kom til at foregår dagen efter.

Jeg kan simpelthen ikke huske om det blev nævnt i velkomsttalen eller af toastmasteren?!

0

Vi skriver det på vores ønskeliste som vores gavekoordinator får :) Der skriver vi også at hvis der er nogle gaver som skal åbnes sammen med 'giver' så skal de komme og sige det

Synes også det lyder som en god ide med skilt, hvis nu der er nogen som overser det på ønskelisten - Vil også rigtig gerne vide hvad I skriver derpå? :)

0

Annonce ♥

Jeg orker ikke lige at gå hele min planlægning igennem og skiltene er smidt ud for længe siden, men det var noget i stil med det her… er næsten sikker :fløjt:

Gavebord

Hvis vi ikke når at åbne jeres gave

skal I alligevel en KÆMPE tak have.

Alle gaverne fortjener vores fulde opmærksomhed

så resten vil blive åbnet i morgen i vor tosomhed

Ønsker I, at vi gaven skal åbne i dag,

så er det selvfølgelig ingen sag.

Hvis blot en lille fugl lader os det vide,

så sørger vi for at pakke gaven ud i tide.

Tusinde tak til jer alle

Her kan du se hvordan en anden brud har gjort p9nLS.jpg

0

Der er også mulighed for at bede om at få gaverne pakket ind i cellofan. Så er gaverne smukt pakket ind, men man kan se hvad der er blevet givet. Jeg synes selv som gæst at det er hyggeligt at gå og kigge hvad brudeparret har fået i gave.

Vi når heller ikke at pakke ud selv, men vi har så valgt at få to veninder til at pakke ud for os og skrive en liste over hvad der er givet af hvem.

0

Supergod idé med et skilt på bordet.. Så kan folk se det når de kommer for at stille gaven. Tror nu alligevel det er en idé også at nævne det i velkomsten og selvfølgelig sige pænt tak..

Jeg havde også overvejet det med cellofan men da vi ikke har en hjemmeside synes jeg det bliver lidt meget info i invitationen..

0

Annonce ♥

Super fin tekst. Den kunne vi også godt komme til at bruge... :-)

0

Det er i øvrigt rart altid at da nogen til at eller selv skrive ned hvad man har fået fra hvem, så man har tjek på det til takkekort. Vi skrev det bag i vores gæstebog. Vh Lene

0

Det er i øvrigt rart altid at da nogen til at eller selv skrive ned hvad man har fået fra hvem, så man har tjek på det til takkekort. Vi skrev det bag i vores gæstebog. Vh Lene

Det samme gjorde vi - rigtig god ide :thumbsupsmileyanim:

0