Centenary

Att.: tidligere brude! Frb skrædderi...

13 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer tidligere brude, der har brugt Frb. Skrædderi - og vil fortælle hvilke rettelser I har fået lavet og hvad det kostede...?! :)

Og hvis I har før/efter billeder, så vil jeg da meget gerne se... :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har brugt dem, og du kan se før og efter billeder i en tråd lidt under. synes de har gos service, og ligger i det prisniveau man kan forvente...ikke billigt, men rimeligt. den er så ikke helt færdig, da båndet og knapperne skal sættes på.

Redigeret af Ida13c
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

pris ide:

lægge ind ved brystet ca 700

oplægning af skørt ca 800 ( meget mere hvis blonde ca 1800)

kortelse af slæb ca 800

knapper på ca 600

bånd ca 300

så alt efter havd du skal have lavet kan det godt blive 1500. Det er jo gratis at få et tilbud hos dem, og så prøve en anden, som Lise Oxvang for at se om der er en forskel?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, det er meget nyttigt... :)

De tre øverste bliver relevant for mig, så det er ca. 2300 kr... Og så har jeg en rabatkupon, som giver minus 20%, så det vil nå ned i ca. 1740 kr... Det er også næsten 1500 kr... :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt sikkert... Jeg har en tid hos dem 4. juni, og er rimelig sikker på at de skal rette min kjole, da jeg har hørt meget godt om dem... Det er bare meget rart at have en idé om prisniveau, så jeg ikke får et chok en måned før brylluppet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt sikkert... Jeg har en tid hos dem 4. juni, og er rimelig sikker på at de skal rette min kjole, da jeg har hørt meget godt om dem... Det er bare meget rart at have en idé om prisniveau, så jeg ikke får et chok en måned før brylluppet...

Helt enig!! jeg skal først bruge min kjole til august, men ville igang med tilretning hurtigt så at jeg havde tid til at vælge skrædder, og tid til at fordele omkostningerne. :fløjt: for det er alligevel mange penge!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg brugte dem og resultatet var bare super flot, kunne overhovedet ikke se de havde haft den sprættet helt op nærmest... mener jeg kom af med 2500,- hvor jeg fik langt den ind i begge sider - de sprættede den helt op, fik lagt lidt ind ved brystet, sat et hejsesystem i så slæbet kunne hejses op når der skulle danses om natten og derudover fik jeg fjernet nogle perler der irriterede under armen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

pris ide:

lægge ind ved brystet ca 700

oplægning af skørt ca 800 ( meget mere hvis blonde ca 1800)

kortelse af slæb ca 800

knapper på ca 600

bånd ca 300

så alt efter havd du skal have lavet kan det godt blive 1500. Det er jo gratis at få et tilbud hos dem, og så prøve en anden, som Lise Oxvang for at se om der er en forskel?

Ville bare tilføje at alt efter hvor stor eller kompliceret kjole man har, er prise jo højere..disse priser er i den lavere ende! Jeg fik rabat kupon fra Nicolai da jeg købte kjolen på udsalg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg brugte dem og resultatet var bare super flot, kunne overhovedet ikke se de havde haft den sprættet helt op nærmest... mener jeg kom af med 2500,- hvor jeg fik langt den ind i begge sider - de sprættede den helt op, fik lagt lidt ind ved brystet, sat et hejsesystem i så slæbet kunne hejses op når der skulle danses om natten og derudover fik jeg fjernet nogle perler der irriterede under armen.

Dejligt at høre dine erfaringer også... Åh jeg glæder mig til min kjole kommer hjem, så jeg kan komme ud og snakke med dem... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer