Selena

Farvetema til Kro-bryllup?

6 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne kvinder :lol:

Jeg har lige fundet ud af vi skal finde et farve tema til op-pyntningen til brylluppet og de skal vide det snart.. Kroen hvor bryllyppet skal stå, pynter op for os men vil gerne vide hvilke farve de må bruge..

Min kommende mand kom med forslaget regnbuens farver, hvilket jeg synes ikke om

Brylluppet skal foregå i september, så jeg tænkte på nogle dæmpede farver, men hvilke??

post-63042-0-52359600-1364578030.jpgDette er Kroen, hvor brylluppet skal holdes.

Er der nogen der kan hjælpe med nogle ideer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo så uendelig mange smukke farvekombinationer... Prøv at billed-google lidt, f.eks. september wedding colors og lignende søg - der dukker helt sikkert en masse smukt op. Har I nogle farver i specielt godt kan lide (heh, din kommende mand kan jo åbenbart godt li' den allesammen - skønt!!)? Eller en yndlingsblomst til at tage udgangspunkt i? Jeg synes det er svært at komme med forslag når jeg ikke ved mere om jeres bryllup, hvilken stemning og stil I går efter osv. Og ja, det ville også hjælpe med et billede af lokalet :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I kan jo tage udgangspunkt i kroens farver indvendigt...

Eller have vilde blomster som tema. Måske ikke helt regnbuens farver, men mange blandede sammen (så er det lidt et kompromis mellem jer)

tumblr_me4nlk7Xl31rlflb4o1_1280.jpg

Fordelen ved vilde blomster er at der vil være mange af dem på den årstid - specielt hvis i sår et brev i haven nu her snart

På min blog er der en oversigt over trend farver i 2013 Måske kan det give ideer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer