Frkmille

Slik fra eBay ? Candy buffet

7 posts in this topic

Hej skønne piger :)

Vi har planer om at lave en "Candy buffet" til receptionen, sammen med bryllupskagen og andre ting og sager..

Jeg har købt diverse klas/krukker osv til slikket, men ville høre om nogen har prøvet at bestille slik fra eBay ?

Vi skal til Tyskland til sommer, og regner med at købe det meste dernede.. Fandt så bare en sælger på eBay som har utrolig mange slags slik, som vi ikke kan få fat i her hjemme :) og, som selvfølgelig har slik i de farver som vores tema matcher (lyserød, hvid og creme)

Har nogen kendskab til slik fra eBay mon ? Måske nogen har købt af en særlig sælger som de vil anbefale ?? :)

0

Annonce ♥

Jeg har også kigget på ebay vedr chokolade mandler, men har endnu ikke kunne finde en der vil sende til DK. Så du skal nok være obs på at det ikke er alt der vil/kan sende :unsure:

Edited by Fuglebek
0

Deler i ikke links? ;)

0

Sælgeren jeg har fundet er "ham" her: http://stores.ebay.com/retrosweets2008

Det ser ud som om de sender til dk, overvejer at prøve at bestille en lille pose af et par forskellige slags for både at se og smage slikket, og endnu mere spændende, se hvad prisen løber op i, inden varen er på min adresse..

Men der burde da ikke komme en masse told osv oveni når varen er fra England, gør der ?

0

Annonce ♥

Sælgeren jeg har fundet er "ham" her: http://stores.ebay.com/retrosweets2008

Det ser ud som om de sender til dk, overvejer at prøve at bestille en lille pose af et par forskellige slags for både at se og smage slikket, og endnu mere spændende, se hvad prisen løber op i, inden varen er på min adresse..

Men der burde da ikke komme en masse told osv oveni når varen er fra England, gør der ?

Nej ingen told og en masse andet når du køber fra England. Og ville også godt turde købe hvis varen er fra England. Ville aldrig selv købe slik eller noget andet spiseligt der kom fra Kina (undskyld Kina) for jeg synes de har kæmpe problemer med deres fødevarekontrol derude-ville være nervøs for der var et eller andet giftigt i.

Josephine

0

Jeg kan så heller ikke anbefale slik fra Kina, det har ikke rigtigt noget med slik at gøre! :P haha, det smager virkelig grimt! :P

0

Vi har købt fra www.worldofsweets.de. Der er et stort udvalg af alt muligt til billige penge. :)

0