Trinesim

Plus size brude hjælp!

18 posts in this topic

Hej fantastiske brude!

Jeg var været ude og prøve kjole for første gang i dag og er lidt i vildrede 😒

Jeg er godt i gang med min slankekur men mangler stadig 10 kg! Jeg var i dag i en rigtig flot stropløs kjole i str 44. Jeg synes også jeg var rigtig flot forfra men synes min ryg og arme bagfra ser frygtelig ud! Hvad har i andre i plus size kjoler gjort? Har i haft bolero på eller bare trodset akt og haft bare skuldre og ryg? Jeg vil nemlig ikke have slør. Alternativ skulle være en kjole med lidt brede stropper og højere ryg, men synes ikke de er nemme at finde!!! 😌

0

Annonce ♥

Jeg kan godt nok ikke hjælpe dig endnu, men frygter lidt det samme problem når jeg skal igang med at prøve (om 2 uger). Er selv en størrelse 54 og jeg gruer for de deller under armen og om på ryggen, som netop vil kunne ses tydeligt i en stropløs kjole.

En mulighed kunne være en bolero - man kan få nogle rigtig flotte i blonder lige for tiden som ikke virker så 'jakkeagtige'. Ellers skal du forhøre dig om der er mulighed for at sætte nogle ærmer af en slags på eller gøre noget så den dækker det lidt mere - hvis du altså ønsker det.

Sidste ting jeg lige kan tænke på er at knokle med træning af overkroppen så den når at blive strammet op.

Jeg tror også, du ser problemerne mere end andre gør - det har vi kvinder vist en tendens til :fløjt: Ellers når den først er rettet til og du er smuk på dagen er der nok ingen der vil se det og du vil forhåbentlig være alt for lykkelig til at tænke over det.. :)

0

Nu er jeg ikke plusbrud, men har set en beskrivelse og en video af hvordan man kan "glatte" rygdellerne (som alle undtagen de tyndeste får).

Når brudekjolen er lukket eller næsten lukket, skal din hjælper stikke sin hånd ned uden kjolen (oppefra på ryggen) på midten og køre hånden ud mod siden. Det "glattede" en del i den video jeg så (kan selvfølgelig ikke huske hvor eller hvad den hed), men dellerne bliver altså skubbet ind under armen.

Hvis du har det meget dårligt med hvordan du ser ud på ryggen ville jeg vælge en bolero, evt. en hvor fokus kommer til at pege mod underarmene (den tyndeste den af armen) eller taljen, hvor jeg synes den burde være tætsidende (ikke stram, bare sådan at den ikke flagrer).

Held og lykke :)

0

Annonce ♥

Hej!

Jeg er ikke selv plus size brud, men har dog et foreslag alligevel :-) Alle vil jo helst ikke se større ud, så jeg tænker, du skulle finde noget let, a la en "lace cape" - prøv at googl'e "lace cape wedding". Boleroer sidder jo ofte tæt til, men det kunne godt være, det var bedre med en lace cape, fordi de ser så lette ud og kan evt. fjerne fokus fra arme med lidt blonder eller hvad det nu skal være. Jeg tænker, at selvom man er plus size, så tror jeg ikke, man kommer til at ligne et telt med en lace cape, hvis det ellers er et let materiale (ikke noget tungt, tæt strik - no poncho look, please!).

Der er altså nogle rigtig flotte imellem.

Det kommer selvfølgelig også lidt an på, om du skal have en vild halskæde på, som du gerne vil vise frem, men ellers ville jeg prøve den mulighed :)

post-65672-0-50846000-1364813489.jpg

post-65672-0-15507700-1364813500.jpg

0

Tusind tak for jeres gode råd. :-) Jeg vil helt sikkert overveje alle mulighederne når jeg skal på jagt efter kjolen igen her den. 13. April. :-)

Jeg har forelsket mig i den her kjole fra Lilly. Den har stropper og er V-formet både foran og bagpå. Den tror jeg kunne være super flot, så håber de har den i butikken på næste lørdag.

0

Annonce ♥

Uhh den er flot.. Tror også den vil fjerne fokus fra armene pga. v-udskæringen.. Også en af dem jeg har kigget lidt på men er i tvivl om den skæring ved taljen kommer til at slanke eller lave buler - men det kommer jo an på hvordan man er bygget..

Rigtig god prøvning :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg var først ude i ærmer og bolero, men til sidst blev det til som kjolen er skabt, for synes alt andet ville ødelægge kjolen .. og efter at have set billederne ville jeg ikke have haft det anderledes..

0

Er en størrelse 44. Godt nok tilmed en " ældre dame" der skal giftes for anden gang. Kender problemet med de der småting der kikker ud, hist og her. Har set på billedet af kjolen fra Lilly, og må sige den er utrolig smuk, jeg ville nok vælge et tyndt chiffon sjal/ stola, som er tilpas gennemsigtig, til at man kan se den smukke kjole, men samtidig lige skjuler det der skal skjules, uden at du bliver dækket helt til

0

Jeg var bange for netop det samme!! Men må indrømme, at efter at have prøvet kjolen, synes jeg man ser "større" ud når man er dækket med bolero mv. Det slanker faktisk utrolig meget at man kan se overkrop :) Mit eneste problem er så bare mine franskbrød under mine arme ;) Det kan ikke dækkes

0

Annonce ♥

Ellers, så træn da for pokker de arme! Glem ben, mave osv! Gå amok med arm træning! De der små deller ved brysterne under armene, kan trænes væk, og det vil det bag på også kunne.. Det er hvad jeg har planer om til den tid! :)

Ellers er der jo muligheden for en pels kappe af en art, alt efter hvilken årstid du skal giftes selvfølgelig :rolleyes:

0

Endnu flere gode inputs! Skønt!!

Jeg styrketræner hele kroppen 2 gange om ugen og "fridagene" ærmer jeg arme. 😄

Jeg tror det er fuldstændig rigtigt med at jo mere man pakker sig ind jo større bliver man at se på! Nu står den på prøvning på lørdag og forhåbentlig finder jeg KJOLEN!!! 😄 Så må jeg se om den er med eller uden bar ryg!

0

Annonce ♥