ditte_r

invitationer - inkl. blærerækken!

32 indlæg i dette emne

så blev vi endelig færdige med vores invitationer! - de er jo stærkt inspireret af Mettes invitationer.. :biggrin:

selve invitationerne er sorte med lidt grønne farver og kuverterne er grønne men gennemsigtige så man kan se invitationen igennem - det synes jeg var lidt fancy.. hehe

hvad synes i?

post-57275-0-02783900-1364734927.jpg

post-57275-0-41588500-1364734986.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig flotte og kan godt li den stilrene og enkelte stil. Jeg har netop sendt vores afsted idag så skal vist også li lægge lidt blære billeder ind. Nu har man jo brugt så lang tid på dem så vil da gerne ha lidt ros - det jo ik meget manden jubler over haha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig flotte og kan godt li den stilrene og enkelte stil. Jeg har netop sendt vores afsted idag så skal vist også li lægge lidt blære billeder ind. Nu har man jo brugt så lang tid på dem så vil da gerne ha lidt ros - det jo ik meget manden jubler over haha

lige præcis :-) -dog skal H2B have lidt ros LIGE med det her! -det var det eneste han bare VILLE være med til at lave :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Ditte!

Super flotte invitationer! Så på dine invitationers frimærker at det var dén Ditte, jeg har læst jura med (Lise her - venner med Sara H)! Ville bare lige sige tillykke med at I skal giftes! :cheerleader3:

ej hvor sjovt :-) -og tusind tak... og i lige måde :loveshower:

ja.. frimærkerne er jo lidt afslørende men var simpelthen helt vild med ideen, så det skulle prøves...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er super flotte og stilrene... :thumbsupsmileyanim:

Hvor har du fundet de gennemsigtige kuverter henne?

kuverterne har jeg købt gennem min mor som arbejder i et engros papirfirma. så de fås også i flere str. og farver.. det hedder michaelis men ved ikke om man kan købe som privat hvis man ikke kender nogen som kender nogen??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Ditte!

Super flotte invitationer! Så på dine invitationers frimærker at det var dén Ditte, jeg har læst jura med (Lise her - venner med Sara H)! Ville bare lige sige tillykke med at I skal giftes! :cheerleader3:

ej hvor sjovt :-) -og tusind tak... og i lige måde :loveshower:

ja.. frimærkerne er jo lidt afslørende men var simpelthen helt vild med ideen, så det skulle prøves...

Ja, det er en super fed idé. Så det også den anden dag, så det vil jeg også have lavet :fløjt: Det er de små ting, der gør forskellen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Ditte!

Super flotte invitationer! Så på dine invitationers frimærker at det var dén Ditte, jeg har læst jura med (Lise her - venner med Sara H)! Ville bare lige sige tillykke med at I skal giftes! :cheerleader3:

ej hvor sjovt :-) -og tusind tak... og i lige måde :loveshower:

ja.. frimærkerne er jo lidt afslørende men var simpelthen helt vild med ideen, så det skulle prøves...

Ja, det er en super fed idé. Så det også den anden dag, så det vil jeg også have lavet :fløjt: Det er de små ting, der gør forskellen :wink:

det er ihvertfald ret simpelt.. vi printede det på så noget etikettepapir som klistrer på den ene side -det var super nemt og sad godt fast! :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gjorde du rent praktisk det med koderne? Sendte du bare en sms af sted ad gangen og så tastede ind i dit layoutdokument, der så bare skulle printes? Er der en nemmere måde at gøre det på?

Altså.. det tager lidt tid :-) men selve frimærket lavede vi i word med tekstbokse og gemte det som et billede og lagde det ind igen, så det var nemt at kopiere. Så bestilte vi mobilportokoderne(en ad gangen) med den app de har og satte koderne ind i tekstbokse -det er heldigvis sådan at man kan gemme sine kontooplysninger hvilket gør processen noget hurtigere.. Vi printede det på sådan noget etikette-papir så det bare var til at klistre på kuverten :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer