mStender

Bryllup på budget - hvad gør I?

29 posts in this topic

Annonce ♥

Tak for alle de fine svar :cheerleader3:

Vi har talt om at spørge min bror eller onkel om at tage billeder, så det kun er på en location vi skal ha taget billeder af en proff ( det er noget der er vigtigt for mig :loveshower:)

Så har vi snakket om at med mindre h2b's far kan få et fantastisk billigt tilbud så dropper vi kørsel fra vielse til feststed og håber på at kunne låne forældrenes :fløjt:

Vores ringe genbruger vi det har hele tiden været besluttet sådan & vi fik vores ringe til 1400 :loveshower: Hvis der blir råd sætter vi sten i, men det kan også vente til en bryllupsdag :happy:

Spotify har jeg, så det blir da bare det vi bruger :thumbsupsmileyanim:

Tror også jeg låner mig frem til tilbehøret, min ene veninde blir gift i år så måske kan jeg låne hendes taske, jeg har faktisk et gammelt strømpebånd som jeg fik af min bedste (gamle) veninde i sin tid - smykker skal jeg lige overveje, men dem kan man jo også sagtens finde billigt :biggrin:

Edited by mStender
0

Jeg kan vist ik rigtig tilføje noget :-)

Men kender du en der kan sy? Min kjole blir syet af en kollega 710 kr plus 100 kr for slør som j selv syer...

Manden køber sit tøj igennem ligthinthebox.com 640 kr med fragt ;-)

Kender måske en - hvor finder du stoffet henne? :)

0

Vores budget er omkring 20.000 for omkring 25 gæster, og lidt flere til receptionen. Kjolen er købt billigt, og mandens tøj havde han i forvejen (Han var så snu at købe et jakkesæt til nytårsaften, hvor han havde planlagt at fri). Musikken bliver afspillet fra en computer, hvor vi laver en playlist på forhånd. Festen bliver holdt i mine forældres have, i et telt de låner af en nabo. Stole og borde er fra det lokale forsamlingshus til billige penge. Invitationer og bordpynt laver vi selv. Maden er italiensk inspireret, og den laver vi selv med hjælp fra familie i dagene op til, så det bare skal varmes igennem.

Ellers er det nok bare en god ide at tjekke hvor man kan få det billigst, og så selvfølgelig tjekke ens netværk igennem. F.eks. har jeg en veninde som er frisør og kosmetolog, så hun sætter hår og lægger make-up. Og så en anden veninde der laver de flotteste og lækreste kager, så hun står for bryllupskagen.

0

Annonce ♥