Sign in to follow this  
Followers 0
Anniqa

4 brudepiger - hvilke kjoler eller outfit ?

2 posts in this topic

Hej alle kommende og "gamle" :c166:

Jeg har 4 skønne piger i alderen 3, 7, 9 og 18, som selvfølgelig skal være vores brudepiger... MEN jeg er sådan i tvivl om hvilke kjoler de skal have på. Den store på 18, skal selvfølgelig have en festkjole på, men mht de mindre tænker jeg lidt på om de skal have noget smart/flot/fint, som de kan bruge bagefter.

Så billeder fra et andet bryllup hvor den lille på 2-3 år havde et tylskørt med masser af fjer syet på, hvid bluse, hvide legging og hvide converse sko - helt vildt sejt :wink: men kan også se at vores piger ville være super fine i flotte kjoler...men bliver altså bare lidt nærig, når jeg tænker på hvad det koster og at de egentlig ikke bare kan rende rundt og lege, som de normalt gør, i fine kjoler...og selvfølgelig ikke rigtig har noget at bruge dem til bagefter.

Hvad har i gjort? Eller har i nogle gode ideer og gerne billeder?

Kh Annika

0

Annonce ♥

Vores datter datter skal, som den eneste, være vores brudepige. Havde også selv tænkt noget tøj som hun kunne bruge bagefter, a la NoaNoa. Så kom jeg til at tænke på et af mine egne (store) ønsker som barn... -en super fin kjole, men strut, blomster og det hele... Det gjorde udfaldet, nu har vi købt en sådan kjole... Og hun er SÅ stolt af den!! Og jeg er i bund og grund ligeglad med hvad hun har på, -bare hun også føler sig vigtig, flot og "med" den dag... Og ang prisen, tror jeg vi gav omkring 350kr for den...

0