Sign in to follow this  
Followers 0
Krebsen83

Hvilken paraply har i valgt?

4 posts in this topic

Jeg er i gang med at kigge på paraplyer, til hvis det nu regner på vores bryllupsdag :-) Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilken paraply jeg skal vælge. Vi vil gerne have taget vores billeder lidt "rå", dvs blandt andet med grafittibaggrund. Jeg har kigget på denne: http://www.paraplyshop.dk/Bryllups-paraplyer/tvilling-paraply-hvid - en hvid, kæmpestor paraply. Og jeg tænker den måske er anonym nok. Det kunne også være en af de mangefarvede kæmpeparaplyer fra Tiger.

Hvilken paraply har du valgt, og til jer der allerede har fået taget billeder - fik du brug for den ;) ?

0

Annonce ♥

Så en anden bruger, som også henviste til den side, så jeg var naturligvis inde og lure :-) Hvis jeg ender med at købe en, tror jeg det enten skulle være en stor flot multifarvet eller en gennemsigtig. Jeg er selv amatørfotograf og har fotograferet flere bryllupper, så kan lige se det for mig at man kunne få nogle fine billeder ud af de to. Men altså, det kan man sikkert også med en hvid :-)

0

åh, jeg svæver sådan mellem enten at købe de der regnbuefarvede nogle, fordi vi er to piger, og det kunne være lidt sjovt ;)

Eller en god, traditionel "just married" paraply :)

0

Jeg tror, vi tager en helt klassisk sort eller hvid herreparaply med buet træhåndtag med! Det er så klassisk og stilrent, at det IMO går til både rå og mere klassiske fotolocations.

0

Annonce ♥