Citychic

M&Ms med egen tekst og motiver

22 indlæg i dette emne

Jeg har netop modtaget en kæmpe pose M&Ms til vores slikbuffet, og jeg er simpelthen SÅ glad for resultatet ,at jeg lige bliver nødt til at dele lidt :biggrin:

Jeg fandt en side, hvor man kan bestille dem i lige de farver, man helst vil have - og med op til 4 forskellige slags tekst eller billeder. Man kan endda uploade sine egne billeder, som så bliver trykt i sorte eller grå nuancer :loveshower:

Jeg har dog holdt det ret enkelt med vores navne, bryllupsdato og så to forskellige hjertemotiver. Farvene skulle have været hvid, lyserød og offwhite - men den sidste er desværre én eller anden lidt fesen gullig beige - men de er dog stadigt fantastisk smukke :heart:

post-63766-0-70601700-1365079641.jpg

post-63766-0-17863400-1365079652.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor er det en fin ide:)

Jeg kan simpelthen ikke se nogen steder hverken på din blog eller på M&Ms hjemmeside hvor meget de koster, bare sådan ca, så kan jeg måske få dig til at afsløre hvad du har givet og for hvor mange? er klar over at der selvfølgelig er forskel på forsendelser alt efter hvor de sendes til:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Men jeg har familie i USA..

Så ville godt kunne få dem.. Men undrer mig over leveringstiden???!!!

Ved ikke noget med leveringstid tid, men ja så kan du få det sendt til dem og din familie sender til dig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Men jeg har familie i USA.. Så ville godt kunne få dem.. Men undrer mig over leveringstiden???!!!

Ihh hvor er du heldig:-)) altså levering da jeg tastede stod til den 16/4-13, så virker underligt at det først skulle være til dec

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm jeg kan ik skrive at de skal leveres til Danmark??? Står de kun levere i uk??

De leveres heller ikke til dk, hun har fået en veninde til at modtage dem og sende dem videre.

Ja det fandt jeg desværre ud af øv bøv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm jeg kan ik skrive at de skal leveres til Danmark??? Står de kun levere i uk??

De leveres heller ikke til dk, hun har fået en veninde til at modtage dem og sende dem videre.

Ja det fandt jeg desværre ud af øv bøv

Ja det har du ret i :s

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wuhuu! Jeg har lige bestilt 50 partyfavors med kun røde m&ms og en ekstra 2 punds pose, så gæsterne ikke behøver åbne de små poser de får og i stedet kan tage med hjem.

Tak til CItyChic!

(Vi får amerikanske gæster, så de kan tage M&Ms'ene med til os.)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det en fin ide:)

Jeg kan simpelthen ikke se nogen steder hverken på din blog eller på M&Ms hjemmeside hvor meget de koster, bare sådan ca, så kan jeg måske få dig til at afsløre hvad du har givet og for hvor mange? er klar over at der selvfølgelig er forskel på forsendelser alt efter hvor de sendes til:)

Ja selvfølgelig - jeg gav knapt 700 kr inkl forsendelse for ca. 2,5 kg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

wuhuu! Jeg har lige bestilt 50 partyfavors med kun røde m&ms og en ekstra 2 punds pose, så gæsterne ikke behøver åbne de små poser de får og i stedet kan tage med hjem.

Tak til CItyChic!

(Vi får amerikanske gæster, så de kan tage M&Ms'ene med til os.)

Nej hvor fedt - det bliver et kæmpe hit!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer