Sign in to follow this  
Followers 0
Bubsi

Prøveopsætning af håret

17 posts in this topic

Hej alle i dejlige damer :)

Regner i med at tage alene til prøveopsætning af jeres hår til den store dag, eller tager i nogen med denne dag?

Hvilke ting tager i med til denne dag?

0

Annonce ♥

Jeg regner med at tage mine søstre med, men kan de ikke så tager jeg afsted alene.

Tager mit slør med og et billed af kjolen.

Edited by ceto2012
0

Jeg tager alene derhen. Men det er også en veninde der skal sætte mit hår, så det bliver hyggeligt. Jeg tager slør og hårpynt med og så et billede af min kjole.

Edited by Malene C
0

Jeg ville gerne have en (eller flere med). Men jeg skal giftes i den anden ende af landet i forhold til hvor vi bor, så jeg er ikke sikker på nogen af gæsterne er kommet på det tidspunkt hvor jeg skal have lavet prøveopsætning.

Josephine

0

Annonce ♥

Tak for jeres svar de damer :)

0

Jeg tager alene der hen - jeg tager et billede af kjolen med, mit slør og mine hårsmykker (har 2 stk og ved ikke hvilket et jeg skal bruge) luksusproblem :badgirl:

0

Jeg tror jeg tager alene til prøveopsætningen, med mit birdcage slør.

Min veninde er min frisør og jeg kender ikke en bedre person til at ordne mit hår. Hendes kollega som også er make up artist vil så også lægge prøve make up.

0

Jeg tager også alene af sted... Med min frisør sætter så åbenbart ikke håret, det er bare en samtale, hvor vi finder ud af desuden, mine tanker omkring det. (det er den samme der skal lægge make-up..)

Så regner med at have idéer til både hår og make-up, billede af kjolen printet ud. Og så selve sløret. :-)

0

Annonce ♥

Udover det de andre skriver, så tænker jeg også (som nemipigen skriver) at det er en god idé at have nogle billeder med af dine ideer til håret

0

Regner bestemt også med at have inspiration billeder med af håret :)

0

Min mor (tidligere frisør) skal sætte mit hår, og vi prøvede lige en frisure i påsken. Der var det rigtig rart, at der var nogle andre, der kunne sige deres mening, for det er svært at se sig selv fra alle vinkler :-) så nok en god ide at tage en med, der ved hvilken stil du går efter :-)

0

Tager min mor med :) så er det ikke kun mig selv til ar bedømme det, for kan være kritisk på det punkt :i

0

Annonce ♥

Hold da op, har man nogen med til prøveopsætning?! :o Det anede jeg ikke. Jeg ville da (som det mest naturlige i verden) tage afsted alene. Nu bliver jeg da så meget i tvivl.

0

Jeg havde altså heller ingen med.

0

Jeg skal ikke have nogen med, men hvis ikke jeg kendte min frisør så godt som jeg gør, kunne jeg måske godt have fundet på at tage en veninde eller min søster med.

0

Jeg tager min mor med, mest for hyggens skyld :)

0

Annonce ♥

Min mor er tidligere frisør, og skal sætte mit hår... Men havde en anden skulle sætte mit hår, havde jeg nok alligevel taget min mor med - som en anden skrev: for hyggens skyld.. :)

0