dorte s.

Bordkort - mangler silkebånd fredag aften .... Æv

25 indlæg i dette emne

Jeg er IKKE den store DIY'er men har lovet mit bonusbarn at hjælpe med bordkort til konfirmation. Hun er brændt mere end varm på disse.... De skal bare være sort/hvide.

Hjælp mand...

Hvor f finder man lige sorte ensfarvede bolcher og hvad kan man evt ellers finde på at putte indeni???? Jeg har foreslået at vi kunne bage nogle småkager, men det faldt ikke lige i damens smag...

Nu sætter jeg lige min lid til jer BK piger og håber I kan hjælpe.

post-59524-0-96521100-1365251251.jpg

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en Ferrero Rocher pakket ind som på billedet? Det er da en lækker overraskelse, som de fleste kan lide, modsat hvis det var sorte lakridsbolsjer, som flere måske ikke kan lide (jeg kan fx ikke :td: , desværre). Så skal I bare finde det rette papir, fx silkepapir, og noget fint bånd og så printe navnene på papir og klippe-klistre lidt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er da større en bolsjer, og ellers så er det da nogle ordentlige hold-kæft-bolsjer, de har brugt ellers :blink: Navnetags'ene er ikke ret store i forvejen..

Det kunne også være mini-muffins/cupcakes pyntet med en swirl med små skilte i lavet af tags'ene monteret på en tandstik.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må igang med eget bolche kogeri :fløjt:

Hvis det absolut skal være bolcher kunne det måske være en idé at se om I kan finde nogen som kan lave dem specifikt til jer - så hun får dem som hun vil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak.... Men hel ærlig... At løbe tør for silkebånd når man bor i lille Årslev

Så er der altså meget langt til storbyen

Det tænkte jeg også.. også lige fredag aften :wink: Men mon ikke du når det alligevel :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak.... Men hel ærlig... At løbe tør for silkebånd når man bor i lille Årslev

Så er der altså meget langt til storbyen

Det tænkte jeg også.. også lige fredag aften :wink:/> Men mon ikke du når det alligevel :)/>

Jo,- skal nok nå det. Mangler jo kun 13 stk. Det havde bare været så dejligt at kunnet sætte flueben ved den tjans. Især når man laver dem med en teenager der har mere travlt med facebook og Justin Bieber billetter :-)

H2b endte med at tage både i Brugsen Bilka og Kvickly i håb om at finde lidt bånd, men de havde kun det brede ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer