Regnbuen

Dannys shop international

5 indlæg i dette emne

Hvor mange af jer har handlet der? Jeg fik det anbefalet herinde, og i starten var kommunikationen rigtig god. Jeg forklarede at min pige kæreste skulle bruge et jakkesæt, og havde svært ved at finde et, fordi hun ikke sådan lige passer standard herrestørrelser. Alt var fint og vi snakkede frem og tilbage, og han kunne sagtens lave noget i lidt specielt design, og vi skulle endelig aftale et møde, så vi kunne se stofprøver osv.

Så fik vi invitation til møde, jeg forklarede hvornår vi gerne ville komme, og skrev kort efter med billeder af jakkesæt i den stil, hun godt kunne tænke sig (victoriansk).

Så fik jeg en lang mail tilbage om, at de jo altså bestemt var professionelle, og havde syet til kongefamilien og bla bla bla - og at tøjet kunne sagtens blive færdig.

Men han ville da også lige gentage (som han så aldrig har nævnt før), at de normalt ikke syr tøj til kvinder, fordi det ikke har været "a healthy experience" tidligere, men at hvis min kæreste ikke var "fussy and hard to deal with" so ville han da godt sy hendes tøj - men vi skulle også bare lige vide, at der jo ingen refund var, hvis vi ikke kunne lide tøjet

Til sidst tilføjede han, at han da allerede havde kigget på de billeder jeg sendte, og det kunne han sagtens, for det var jo bare en pingvin jakke.

Min kæreste så for det første helt forkert ud i hovedet, da hun læste pingvin jakke, for det er ikke den stil, hun har sendt ham (ikke helt i hvert fald)

For det andet, så lød det pludselig som om, det var et problem, at hun er en pige, og at hun bare skulle sige ja, nej og amen, når vi mødes... vi fik ærlig talt lidt kolde fødder igen o_O

Har andre prøvet det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers, så prøv måske at lure suitopia.dk. Der laver de jakkesæt til mænd, godt nok, men efter mål til fornuftige priser. Ved ikke, om de måske har noget stof, som måske kunne passe til den stil, I søger, men I kan da tage et kig i hvert fald. Kunne da godt være, det var en mulighed..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes i skal holde jer fra det. Han siger jo at i skal købe det, når det er lavet og i ikke kan fortryde (det er i hvert fald det jeg læser).

Og når han så tydeligt ikke snakker samme "sprog" (altså i snakker forbi hinanden) så er grundlaget for dårlig kommunikation lagt.

Jeg ville vælge et andet sted, evt. en skrædder i fysisk kan besøge første gang, i stedet for at basere det meste af kontakten på mail, når det nu ikke er et helt normalt jakkesæt i skal have.

Held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte tøj til min mand, bror og far til vores bryllup og havde en rigtig god oplevelse med det. Min man ville også have et utraditionelt sæt og der skulle vi også lige forklare det et par gange før han var helt med på hvad vi snakkede om :) Tror lidt at det er kulturelle forskelle der gør at det lyder som om han sviner lidt hehe... Han var ude i nogle vilde forslag med at lave det i rødt fløjl osv for det kunne jo være pænt, men vi var "nej nej nej" indtil vi kom ind på det rigtige.

Mht. at der ikke er noget at gøre når det er købt kan jeg ikke helt forstå det, for min bror kunne slet ikke passe vesten der var med til hans sæt og vi skrev derfor til danny som efter at have set billeder syede og sendte 2 nye veste som sad perfekt.

Der var også mange dame kataloger da vi var derinde så jeg forstår heller ikke helt det med at han ikke syer til kvinder.

Men hvis i føler alt for dårlig kemi ville jeg finde en anden.

Held og lykke med det hele :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer