Millemakron

Hjælp til hårkunstner og smykker til kjolen

12 indlæg i dette emne

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at finde frem til hvilke smykker og evt hårpynt der vil gå til denne kjole. Min frisure vil jeg gerne have a la modellens på billedet. Min kjole er dog i ivory til den lidt hvide side synes jeg. Ellers helt magen til. Havde tænkt på en helt enkel guldkæde med en lille diamant, og øreringe som modellens, jeghavde så bare tænkt i guld/rødguld men kan man dwt når der er "sølv" perler på kjolen?? Yderligere søger jeg hjælp til hårpynt. Nogen ideer?? Vil ikke have slør på da man så ikke kan se ryggen på kjolen som jeg synes er rigtig flot.

http://www.oreasposa.com/collection2013f.asp?p=1&style=629&image=18

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af hårsmykke ville jeg nog vælge en fleksibel rhinsten ting (det kunne evt være vire eller guld/sølvfarvet eller ivory blonde dekoreret med rhinsten), der kan gå fra nakken og op mod det ene side - gerne lidt kraftig og stor.

Du kunne ogsåvælge en sidetiara (hader altså lidt ordet tiara, der IMO er et levn fra 90'erne - der er dog flotte udgaver med dekoration i siden der ikke prøver at ligne prinsessekroner)

Synes godt du kan have slør, hvis det ligger helt flat og er i brudetyl er det jo helt gennemsigtigt næsten (se min beretning)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså af mine egne ting, kunne de her være muligheder - den sidste arbejder jeg på at lave en en dobbeltbøjle i guld:

il_570xN.438209092_mliz.jpg

il_570xN.438640405_82xv.jpg

Denne her har jeg også lavet i en udgave med rhinsten i stedet for perler

il_570xN.314457723.jpg

Andre muligheder fundet på Etsy

il_570xN.373787707_guhr.jpg

il_570xN.307646621.jpgil_570xN.414634067_7qyq.jpg

Og jeg er ikke for fin til at vise lidt af Sannes kreationer heller ;) (selvom vi til tider vist går hinanden lidt i bedene LOL)

il_570xN.443905517_q9z7.jpg

il_570xN.363166632_q48l.jpg

il_570xN.423910063_qvs3.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh super indlæg!! Er det ok man springer på??

Mangler også desperat hjælp til headpieces! Smykkerne er der styr på -guldøreringe med perler! Armbånd og kæde er ikke mig!

Miss Lena har tjekket dine kreationer ud på etsy og de er super flotte, men kan ikke bestemme mig...

Tænker lidt at håret skal sidde i en lav knold og headpiecet skal gå fra nakken og hen i ve side- til at forstå???

prøver at vedlægge link af kjole (aner ik hvordan jeg får billederne ind)...:-)

kjolen:

http://www.youandyourwedding.co.uk/forum/wedding-fashion/any-justin-alexander-sincerity-brides/375907.html

Hår tænker jeg lidt a la Felixia + Emil ( se beretning herinde) eller Simone+ Anders :-)))))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er personligt lidt den type, der betyder at anything goes... eller næsten i hvert fald. Synes ikke man skal være alt for forsigtig og sammen med en brudekjole skal der en del til håret (også uden at det virker dominerende). Se fx det billede jeg viser af mit slør bagfra. Lægger I meget mærke til hårsmykket? Ikke sådan helt vildt vel - og det er ret stort. Egentlig er øvelsen at finde ud af hvordan man vil placere et evt hårsmykke i håret (altså fra nakken om mod siden - love it - lige over en knold, som hårbøjle eller pandebånd) og dernæst materialerne og evt stilen (vintage, glamour, boheme etc)

116.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit slør fik jeg syet - det er bare almindelig brudetyl som kan købes i fx stof2000 - det er den type tyl der er mest gennemsigtigt. Det blev bare sat i håret med nåle...

Link til diverse ting og sager

Mine www.sobridelicious.etsy.com - har ikke helt så meget listet, men laver også tilpasninger til de enkelte hårsmykker efter ønske

Sannes: https://www.etsy.com/shop/gadegaarddesign?ref=ss_profile

og så er det generelt etsy sælgere jeg har linket til

Jeg vil egentlig også nævne Jannie Baltzer, der har smukke ting i hendes butik

http://janniebaltzer.com/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men men men... Kan man sætte fx. et hårsmykke og øreringe i guld sammen med min kjole, som har sten på i sølv?! Jeg er meget i tvivl om hvordan det vil se ud. Det er nogle helt fantastiske kreationer I laver. Meget smukt og skal helt sikkert have et i mit hår på den store dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer