Blypsforældre

Hjæææælppp...

9 indlæg i dette emne

Først.. Kjolen!

http://www.youandyourwedding.co.uk/forum/wedding-fashion/any-justin-alexander-sincerity-brides/375907.html

Hvad ville i have under? En bodystocking, underkjole, eller bare stopløs bh? Synes det er svært da rygudskæringen er meget dyb på ryggen..

Dernæst sko! Nogen der har gode erfaringer med menbu sko?? og evt ved hvor de er nemmest at købe/prøve??Evt omkring Århus!

Har også overvejet sorte sko for at de ka bruges igen.. hvad tænker i??

Er nok bare generalt forvirret! Har de sidste 2-3 måneder surfet rundet og er bare blevet så mættet af alle de lækre tilbehørs muligheder der er at jeg nu ikke kan vælge. SÅ, alle ideer tages imod med kyshånd.

Tænker også på taske- har i alle tidl zillaer haft det?? tror egentlig ikke jeg får den brugt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke du behøver noget under - de fleste brudekjoler er polstrede og med stivere, så det er ikke nødvendigt - du kan selvfølgelig tage et par Bridget Jones trusser på, hvis du føler maven skal holdes inde.

Kender ikke skomærket, men der er mange der bruger sko i farver - jeg havde selv blå, men sølv, guld, sorte, pink eller noget helt andet kunne da være flot - tror måske jeg ville kigge efter noget i guld, hvis jeg var dig (da du går efter guldtibehør) http://www.brandos.d.../guld,guldbeige

Jeg havde en clutch - brugte den kun til at have det mest nødvendige henne ved min plads under middagen - det er ikke nødvendigt (men meget sjovt ;) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror heller ikke det er nødv m noget under. Hvis du har det bedst med at have en bh under, kan man jo få de der forlængere til lukningen bagpå, så du kan sno den om maven. Så bliver den dybere i ryggen.

Mht taske, så rørte jeg overhovedet ikke min. Min veninde havde en taske m makeup osv, så det styrede hun.

Skøn skøn kjole i øvrigt. Du har rigtig mange muligheder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du bare valgt en fin kjole... og flot bryllupsdato, hihi! :lol:

Jeg tror det er god idé med en stropløs bh på til kjolen, hvis du overhovedet skal have én på. Tror muligvis en corset vil blive for meget indunder (altså fylde for meget), men hvis der er noget du vil gemme væk, kan bodystocking (shapewear) være en god idé. :)

Sko for mig er en måde at give udtryk for hvem du er. Kjolen er lang nok så man kommer næsten ikke til at se dem, så farve og andet skal passe til din personlighed og mavefornemmelse. :) Hvad kan du bedst lide? Høje, lave, flade, åbne, lukkede, klassiske, utraditionelle, farverige, simple...? Jeg har en kort kjole på (tea længde) og har valgt røde sko med små hvide prikker, peep toe, sløjfe og en hæl som hverken er lav eller høj (det er mere fordi jeg kun er 4 cm lavere end kæresten og vil ikke blive meget højere end ham) og de er lige mig! :heart:

Jeg har også bestilt en rød vintage clutch fra etsy som jeg tror vil passe med "temaet". Jeg havde virkelig overvejet om jeg skulle have taske eller ej, men jeg vil gerne kunne have en læbestift i tasken samt andet fix up make up, nogle kontanter og nøgler. Men det skal lige nævnes at jeg ikke gider være afhængig af mine veninder hvis de skulle bære make up eller så noget for mig. :blink:

Glæder mig til at høre hvad du finder på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey brides...

Jep den 13.07.2013 kan jo kun blive en skøøøn dag:-))

Lyder som et fedt tema i har RB87, også lige mig.. Meeeenn min H2B er nok mere til det klassiske...

Har kigget omkring og endt med at købe guld glitter stilletter!! Lidt a la Carrie Bradshaw i sex and the city:-)) Skal der være fest,... så lad der:-)

Overvejer stadig taske- no doubt Etsy kunne nemt blive mine nye best friend.-) Der er jo ALT hvad en brud behøver!!

Skal nok ligge billeder ind når vi kommer så langt men glæder mig også til at følge i andres beretninger:-))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh forresten.. lingeri!!! har født for 3 mdr siden og ammer pt fuldt ud.. såååå medmindre lillemanden har sagt fra inden, så ammer jeg stadig lidt til brylluppet:-/ så en bh er desværre nødvendigt....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer