Niemea

Plus plus pige bruge for hjælp.

19 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg er lige pt en str. 48 og håber da at jeg kan nå at smide nogle kilo inden jeg skal giftes i august 2014 :)

Mit problem er at jeg har svært ved at finde ud af hvor jeg skal tage hen og prøve brudekjoler. Jeg synes ikke der er særlig mange butikker der har brudekjoler til piger i min størrelse. Nogle skriver at de har op til størrelse 48 men det var den størrelse min søsters kjole var i og den er hvert fald MEGET for lille til mig. Jeg er virkelig i vildrede med hvad jeg skal gøre og håber der er nogle herinde der har et godt forslag :S

Venlig Hilsen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

ved at google plussize brudekjoler, fandt jeg eksempelvis unique brudekjoler, som går op til str. 56.

Prøv at skrive en liste over de butikker der ligger i nærheden af dig, og ring så til dem og hør hvad str. deres kjoler går op til.

Jeg er sikker på du finder en smuk brudekjole til din store dag.

Happy dress-hunting

Stine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg villet vente med at prøve kjoler - selvom det er svært! Som du selv skriver, er der længe til august 2014. Du skriver, at du vil tabe dig nogle kilo inden da, og det kan jo blive til mange, når der er så god tid!

Og derfor tænker jeg, at det der vil klæde dig nu, ikke nødvendigvis er det, der vil klæde dig, hvis du taber dig.

Og så ville det være ærgerligt - i mine øjne - at have forelsket sig i en bestemt kjole allerede nu :-).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Jeg er lige pt en str. 48 og håber da at jeg kan nå at smide nogle kilo inden jeg skal giftes i august 2014 :)

Mit problem er at jeg har svært ved at finde ud af hvor jeg skal tage hen og prøve brudekjoler. Jeg synes ikke der er særlig mange butikker der har brudekjoler til piger i min størrelse. Nogle skriver at de har op til størrelse 48 men det var den størrelse min søsters kjole var i og den er hvert fald MEGET for lille til mig. Jeg er virkelig i vildrede med hvad jeg skal gøre og håber der er nogle herinde der har et godt forslag :S

Venlig Hilsen

Nu kan jeg se i skal giftes i Odder og vil bare lige nævne at Askepot og Duedahl i Horsens har kjoler til dejlige kvinder :)

Jeg er selv en 48/50 - og har generelt en kraftig knoglebygning, og hun fandt en kjole til mig på 5 minutter, som jeg hoppede lige i.

Kan samtidig anbefale deres service! :) Tip top

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej. Jeg er også en plus pige. Jeg er normalt en str. 46 i kjole, men min brudekjole kunne godt komme ned i en størrelse 44, og jeg har købt min i Lilly.

Der er corsage i min, som jo strammer ind (jeg ser meget tynd ud når jeg har min brudekjole på), og så køber jeg desuden noget shapeware, som hjælper yderligere på maven.

Jeg prøvede det halve af forretningen, og der var virkelig mange smukke.

Slå et smut forbi Lilly

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Jeg er lige pt en str. 48 og håber da at jeg kan nå at smide nogle kilo inden jeg skal giftes i august 2014 :)

Mit problem er at jeg har svært ved at finde ud af hvor jeg skal tage hen og prøve brudekjoler. Jeg synes ikke der er særlig mange butikker der har brudekjoler til piger i min størrelse. Nogle skriver at de har op til størrelse 48 men det var den størrelse min søsters kjole var i og den er hvert fald MEGET for lille til mig. Jeg er virkelig i vildrede med hvad jeg skal gøre og håber der er nogle herinde der har et godt forslag :S

Venlig Hilsen

Nu kan jeg se i skal giftes i Odder og vil bare lige nævne at Askepot og Duedahl i Horsens har kjoler til dejlige kvinder :)

Jeg er selv en 48/50 - og har generelt en kraftig knoglebygning, og hun fandt en kjole til mig på 5 minutter, som jeg hoppede lige i.

Kan samtidig anbefale deres service! :) Tip top

Dejligt beroligende.. Jeg skal op til dem på lørdag og er meget spændt på det. Har du fået lavet den custommade ift. deres koncept eller er det en af de færdige kjoler du har valgt?

Edit: Har lige været inde på din planlægningstråd og snuse lidt.. Super flot kjole :biggrin:

Redigeret af TrineVesti
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bare en af deres færdige kjoler og så skal den endda syes ind... ha ha.. det giver et lille selvtillidsboost :D

Men virkelig dejlig butik og janni derinde er bare så sød

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også en "plus" størrelse ca.48/50, og jeg kan berolige dig med at det var INTET problem at finde en smuk brudekjole! :)

Jeg kommer fra Sjælland og har prøvet kjoler hos;

ABC brudekjoler af flere forskellige grunde fravalgte jeg denne butik.

Nicolai, smukke kjoler og god betjening, men lidt over mit budget ;)

Lilly, super betjening og MANGE kjoler jeg kunne hoppe lige ned i - total optur! :) Jeg passede deres kjoler i str. hhv. 48 og 50 alt efter model.

Fuhrmann i Køge, super sød og kompetent betjening - og mange fine kjoler, her fandt jeg MIN drømmekjole :heart: Der står ikke størrelse i kjolen, men det er jo også ligegyldigt, den sad perfekt på dagen og jeg følte mig som en prinsesse! :)

Jeg vil tro at det også sagtens vil være muligt for dig at finde smukke kjoler i dit lokalområde! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg villet vente med at prøve kjoler - selvom det er svært! Som du selv skriver, er der længe til august 2014. Du skriver, at du vil tabe dig nogle kilo inden da, og det kan jo blive til mange, når der er så god tid!

Og derfor tænker jeg, at det der vil klæde dig nu, ikke nødvendigvis er det, der vil klæde dig, hvis du taber dig.

Og så ville det være ærgerligt - i mine øjne - at have forelsket sig i en bestemt kjole allerede nu :-).

Jeg er enig FruE. Jeg skal også giftes i august 2014 og kjole-mæssigt synes jeg der rigtig lang tid til (man må naturligvis gerne drømme!). Hvis du har intentioner om at smide nogle kilo, så ville jeg vente, hvis jeg var dig. Hvis det kun er et par kilo, er det jo selvfølgelig sjovt nok at prøve nogen nu her allerede, men hvis du vil tabe mere end det, så ville jeg ikke gå til kjoleprøvning nu.

Jeg regner med at begynde at tænke på prøvning efter jul først.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for de mange dejlig besvarelser :D

Jeg har faktisk en tid den 8 oktober i Askepot og Duedahl i Horsens, den bestilte jeg i januar.

Det bliver nok for mit vedkomme november/december at jeg tager ud og kigger i forskellige butikker, der er der mange der har udsalg.

Det er godt nok dejligt at hører at der findes flere butikker end lige så, glæder mig meget til at komme ud og prøve :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ellers kan du jo altid få syet en kjole ved en skrædder. Det er ofte ikke meget dyrere end en købt kjole, hvis du finder den rigtige skrædder. Bare et forslag.

Jeg har lavet kjoler til mange plus str. Brude, med stor succes.

Nu bor jeg jo lidt langt fra dig, men der er sikkert mange i Århus området?

Mvh. Bonnie Terp

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de mange dejlig besvarelser :D

Jeg har faktisk en tid den 8 oktober i Askepot og Duedahl i Horsens, den bestilte jeg i januar.

Det bliver nok for mit vedkomme november/december at jeg tager ud og kigger i forskellige butikker, der er der mange der har udsalg.

Det er godt nok dejligt at hører at der findes flere butikker end lige så, glæder mig meget til at komme ud og prøve :)

så lige på kennedys.dk at de har op til str. 64 -så mon ikke de har et udvalg i str 48?? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Jeg er lige pt en str. 48 og håber da at jeg kan nå at smide nogle kilo inden jeg skal giftes i august 2014 :)

Mit problem er at jeg har svært ved at finde ud af hvor jeg skal tage hen og prøve brudekjoler. Jeg synes ikke der er særlig mange butikker der har brudekjoler til piger i min størrelse. Nogle skriver at de har op til størrelse 48 men det var den størrelse min søsters kjole var i og den er hvert fald MEGET for lille til mig. Jeg er virkelig i vildrede med hvad jeg skal gøre og håber der er nogle herinde der har et godt forslag :S

Venlig Hilsen

Synes da helt klart, at du skal prøve ABC Brudekjoler..... De har i hvert fald kjoler, der passer til str. 52+ (alm tøj).... :wink:

Det havde House of Brides også for nogle år siden - om det stadig er sådan, ved jeg ikke - men prøv!!! Jeg er SIKKER på, at der også findes en fin kjole til dig :c166::a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer