Girl Next Door

Hvem hjalp/hjælper jer i kjolen?

24 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder, så vil jeg rigtig gerne vide hvem der hjalp/skal hjælpe jer i kjolen på den store dag? Jeg er lidt blank hvad det angår, og vil gerne sikre mig at det er en der kan stramme snøren godt nok, så kjolen ikke glider ned i løbet af dagen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg har ikke lige besluttet mig hvem det skal være endnu, men jeg er også lidt i tvivl, så lytter lige med her om nogle kan komme med gode ideer.. Men kunne forestille sig det bliver min mor og evt. en veninde.

Jeg har hørt flere steder, at det er en god ide at den/dem som skal hjælpe dig i kjolen er med til den sidste prøvning, så de er instrueret i hvordan den skal lukkes og et evt. slæb hægtes op mm.

Hilsen Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine to veninder. Den ene har hjulpet mig i den to gange for at jeg kunne prøve den, og hun hjælper mig også en tredje gang inden brylluppet når jeg har modtaget det sidste til kjole .

Min anden veninde skal lægge make up og sætte hår på mig så hun er til stede til at hjælpe min første veninde. Vi blev nemlig enige om det var nemmest der var to til det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har 5 brudepiger, og de har alle været med ude og prøve kjoler flere gange, så de skal hjælpe mig, der er en maid of honor ish, (uden helt at være det) og en der arbejder i brudebutik, så hvem der liiiiige har tid når tiden er inde :) Vi er 6 piger der skal have lagt makeup og sat hår, så jeg er bare lykkelig hvis der er én der gider! ;) Haha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal dele morgenen sammen med min mor og bedste veninde så det bliver dem der hjælper.

Min kjole har godt nok ikke snørrelukning, men da jeg var i Lilly og prøve kjoler havde næsten alle kjolerne snørrelukning, så min mor lurerede af, hvordan man skulle gøre og hun prøvede det også selv en gang, hvor ekspedienten lige var væk. Så det ville ikke have været noget problem. Det lyder som en god idé, som det er blevet foreslået, at sidste gang til er til tilpasning af kjolen kan din hjælper lige få vist, hvordan man gør... Så burde der være styr på det.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal mine 2 veninder og forhåbentlig min kusine :loveboard: . Fredag aften (når h2b #flytter over til min lillebror) flytter de ind her :cheerleader3: og deler aftenen og morgenen med mig. Den ene er drøn god til at ta billeder så hun foreviger alt :thumbsupsmileyanim: og den anden og min kusine hjælper med kjolen. :7himmel: Får en frisør ud som klarer hår og make up

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mosters og min fælles veninde skal hjælpe os i kjolerne - og vi regner med at tage en tøseaften en dag, hvor vi netop øver os på, at få kjolerne ordentligt på :)

og så er min moster og jeg jo sammen og kan evt. hjælpe hinanden ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det regner jeg med at mine brudepiger og bedste veninder skal :loveshower:

Håber de gider hjælpe mig tiden op til, med kjole, hår og make-up og NERVER self :fløjt:

Min mor kunne også ha været rar, men tror hun får travlt, da vi håber på at kunne holde vielsen i deres smukke have :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kusine som er min hjælper på dagen, skal hjælpe mig i kjolen. Den har ikke snørreryg men mange knapper, som hun skal knappe og så kender hun kjolen, da hun har hjulpet mig i den et par gange. Sammen med min mor skal hun også sy min kjole fast i mit corsage, så det ikke titter frem på dagen :wink:

Min kusine skal så også lægge min makeup og sørge for at have en taske med hele dagen med makeup, hårnåle og diverse

:denmarkflag: hurra for hende

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, som fleretallet herover, så skal min søster og min mor hjælpe mig i kjolen. Jeg skal bo ved mine forældre, når vi skal giftes, og H2B bliver sendt ud til sin bror om fredagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer