AS2014

Feststeder i KBH?

3 indlæg i dette emne

Er nok verdens mest ubeslutsomme menneske, hvilket ikke gør det nemmere at planlægge et bryllup! :rolleyes: Kunne virkelig godt bruge nogle gode råd til feststedet i KBH og nærmeste omegn. Vi har kigget et par steder efterhånden, men det er altså svært.... En af vores favoritter indtil videre er Bellahøj - nogen der skal holde bryllup der, har været til fest der eller hørt om godt/skidt om stedet?

Vi har selvfølgelig heller ikke besluttet om det skal være en færdig pakke eller bare lokaleleje, så er åben for alle ideer :) Vi er dog kommet frem til, at vi nok er til det lidt mere gammeldags/herregårds/stukloft/lysekrone agtige eller det mere rå, som f.eks. Bygning 55 ved dgi byen (har ingen anelse om man må leje det som privat). Så ikke noget for fancy/moderne - Jay, vi har kredset det en lille smule ind! :thumbsupsmileyanim:

Vil meget gerne høre om jeres andres erfaringer og hvad i kan anbefale!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har lige haft et par fra København, som ville holde deres bryllupfest i København. De har set 15 steder i byen, men intet fald i deres smag da lokalet skulle have rå vægge, store bjælker og højt til kip. Så fik de set Sonnerupgaards gamle lLade fra 1877 og blev solgt! Jeg bliver så glad når jeg oplever sådan en historie.

Sonnerupgaard Gods ved Kr. Hvalsø - www.sonnerupgaard.dk

Birgitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der findes rigtig mange gode feststeder i København men man skal være meget opmærksom på sluttidspunkt, eventuelle muligheder og ikke mindst hvad det koster, for det kan nemt løbe op hvis man ikke ønsker at festen skal slutte kl. 2. Du kan måske hente noget inspiration her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer