brudennoer

Thomas&Eva 07.09.13 DIY BRUD. - lykkelig gift igen, nu med pict.

102 posts in this topic

Annonce ♥

bordpynt.

Sad desperat og søgte efter noget som jeg kunne udsmykke vores skønne borde med. Vi skal sidde ved rundborde og "orker" simpelthen ikke at have de traditionelle runde opsatser af blomster og bloklys eller 3-5 armet lysestager så må jo komme med noget nyt.

Fandt dette og faldt for det og tænkte at det lige var det touch som vi ( læs JEG) søgter efter.

Efter lidt mere net surfing fandt jeg disse roser som jeg vidste lige ville gøre det ud på vores bord.

så jeg gik i gang og fixede et lille parti af roserne og de kommer så til at pynte på bordene sammen med forskellige størrelser bloklys og lime. sammen med små diamanter. Håber inderligt jeg kan få det til at blive som i mit hovedet.

Har fundet forskellige typer glas som skal være under bloklysene for at giver lidt utraditionel, vintage og romantisk look.

post-63000-0-76215700-1377845741_thumb.j

post-63000-0-60605000-1377845767_thumb.j

post-63000-0-45208600-1377845928_thumb.j

post-63000-0-40677200-1377845934_thumb.j

post-63000-0-35901900-1377845942_thumb.j

0

Annonce ♥

Hejsa

Ja det er da brandærgerligt at du ikke har en ticker der virker. For du har jo nogle gode ideer vi andre burde have glæde af og omvendt... Du skal følge dette link http://www.bryllupsklar.dk/medlem/bryllupsticker.html (og derefter gå ind under dit navn oppe foroven til højre og klikke på indstillinger og derefter skifte signatur).

Håber du kan få det til at virke..

0

Hejsa

Ja det er da brandærgerligt at du ikke har en ticker der virker. For du har jo nogle gode ideer vi andre burde have glæde af og omvendt... Du skal følge dette link http://www.bryllupsklar.dk/medlem/bryllupsticker.html (og derefter gå ind under dit navn oppe foroven til højre og klikke på indstillinger og derefter skifte signatur).

Håber du kan få det til at virke..

Hej Dorte

Det er super irriterende.

men nu har jeg da fået en bryllupsticker ind. :loveshower:

0

Annonce ♥

ej hvor er det bare et hyggeligt sted..! og hold nu op hvor ser bordopdækningen godt ud :)

Det er simpelthen bare så hyggeligt.. stemningen er fantastisk. uhhh glæder mig inderligt til min dag der. :7himmel:

Jeg er også meget godt tilfreds.. tror dog der kommer til at ske mere når lysene bliver tændt i og med de er en stor del af opdækningen. :loveboard:

0

Ej hvor ser det hyggeligt ud... Total idylisk. Kan godt forstå I er faldet for det sted. Og for dælen hvor dejligt at I allerede har bordene dækket i dag!

Ps. Tillykke med din ticker. Du kan altid gå ind og redigere i dine indstillinger under signatur (hvis du fx vil have fjernet html koden...) osv... Tickeren skal du nok ikke røre ved, den kan drille ad H til.

Edited by dorte s.
0

Ej hvor ser det hyggeligt ud... Total idylisk. Kan godt forstå I er faldet for det sted. Og for dælen hvor dejligt at I allerede har bordene dækket i dag!

Ihh tak. :7himmel:

Vi har jo været heldig at have en bryllupskoordinator.. det er bare luksus.. jeg kunne jo helt selv gå og nipse rundt med alt mit DIY mens hun dækkede borde og pudsede og polerede.. det hele blev klaret på under 4 timer. Ingen stress eller noget. Efterfølgende satte vi os ned og gennemgik hele dagen, reception, menu, vine ect. så føler bare en fantastisk ro. overskud til at hygge med kagerne og få gjort alt klart så det er det rene luksus. :loveshower:

Edited by brudennoer
0

Annonce ♥

Så er alt klart til den store dag lørdag, forude venter bryllupskagerne og generel oprydning.

Helt vildt underligt at det bare er lige om snart, nu er man så vant til at sige 7913, men der er længe til og lige pludselig er det om to dage.

0

Hvor ser opdækningen bare godt ud :o:super: Jeg glæder mig også til jeg kan sige jeg er færdig, men har lige 30 servietter jeg mangler at folde plus diverse andre ting :blink: Og der er sgu ingen hjælp at hente fra min h2b for han er ude og hygge sig med arbejdet " :super: "

Ihhh..

Kan kun rose min H2B, på nær at han stresser en smule.. ja en af os skal vel agere bridezilla- (y)

vi er i gang med kagerne nu, glæder mig til at hører om dine blonder, for her trækker det en smule hår ud.. :shooter:

Men det skal nok blive godt :7himmel:

0

Hvor ser opdækningen bare godt ud :o:super: Jeg glæder mig også til jeg kan sige jeg er færdig, men har lige 30 servietter jeg mangler at folde plus diverse andre ting :blink: Og der er sgu ingen hjælp at hente fra min h2b for han er ude og hygge sig med arbejdet " :super: "

Ihhh..

Kan kun rose min H2B, på nær at han stresser en smule.. ja en af os skal vel agere bridezilla- (y)

vi er i gang med kagerne nu, glæder mig til at hører om dine blonder, for her trækker det en smule hår ud.. :shooter:

Jeg laver først blonderne i morgen og overtrækker kagerne med marcipan, så håber bare det lykkes første gang ellers så har jeg et problem hehe. :bunny_4:

0

Annonce ♥

Ihhh..

Jeg laver først blonderne i morgen og overtrækker kagerne med marcipan, så håber bare det lykkes første gang ellers så har jeg et problem hehe. :bunny_4:

jeg har overtrukket 3 af kagerne og det er blevet super fint. det er også overtrukket med marcipan.

Det skal nok gå, bare man er rolig. :wink:

Og vær´opmærksom på luftfugtigheden at den ikke bliver for høj :loveshower:

Edited by brudennoer
0

Annonce ♥

Så kom dagen endelig og tror der er flere end mig som sidder tilbage med følelsen af at være total overvældet. pyyhhh der er mange ting som lige skal ligge sig og bearbejdes.

Alt i alt har vi haft den bedst dag ever.. dette var også hvad gæsterne syntes.

I får lige en lille appetit.

post-63000-0-21918000-1378716381_thumb.j

0