Michelle Luther

wee, Fusions video <3, 10.08.13

135 posts in this topic

Nu besluttede jeg at lave en planlægningstråd, da jeg er dybt misundelig på jer andres.. :wink:

Vi skal velsignes den 10 August 2013..(meget kort tid til..) :loveshower:
Jeg er 25 år og min mand er 34, og sammen har vi Oliver på 1 år.. Vi blev borgerligt gift inden han kom til verden, og besluttede os for at vi bestemt ikke ville undvære den STORE fest...
Lime farve = done
Lilla farve = er igang
Turkis farve = langt fra done

Kirke: Mariager kirke
Feststed:Jomfrubakken i Mariager http://www.jomfrubakken.dk/
Farver: Lilla, Lime, Turkis og Naturfaver

Kjole (mangler sten)
Håropsætning
Makeup
Sko
Lingeri
Slør
Strømpebånd
Hårpynt
Brudebuket

Mændenes tøj (overraskelse til mig)

Gæsteliste
Ønskeliste
Fotograf
Bryllupskørsel
Bryllupskage

Invitationer
Bordkort
MenuRamme
Gæstebog
Bordpynt
Blomster
Gave til gæsterne
Dekoration indendørs
Dekoration udendørs
Toiletkurvene
Vinflaskelanterner
Brudepigekjoler
Menuen
Drikkevarer

- og en million andre ting...

Edited by Michelle Luther
0

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet!!! Weeee - vi har både kirke OG feststed ens :D

Var i ude til åbent hus 2. påskedag? Det var vi - hold nu op der var mange mennesker (= ingen parkeringsplads). Hvor er det bare blevet smukt derude - glæder mig så meget!

1

Annonce ♥

Ej hvor sjovt.. :) ja vi var ude til åbent hus. vi var heldigvis de første der kom.. så masser af parkeringsplads.. men var derude igen i søndags lige for at få dele hele på plads.. Det er simpelthen et fantastisk sted... :)

Vi glæder os også helt vildt.. :) har bare alt for mange ideer.. Hvad er jeres tema????

0

Jeg har desværre ikke kunnet finde billeder af det vil vil have som bordpynt. Det bliver grene, mos og blomster hvor der på grenene bliver sat sommerfugle i turkis, lilla og lime med rhinsten på.. så kommer der lys i glas hvor der kommer 3 farver organza bånd om...

til buffeten kommer disse til at stå

214dea2a7bb27a98b84ad0cdf4982fa5.jpg

plus på trappen :)

0

Annonce ♥

Ej hvor sjovt.. :) ja vi var ude til åbent hus. vi var heldigvis de første der kom.. så masser af parkeringsplads.. men var derude igen i søndags lige for at få dele hele på plads.. Det er simpelthen et fantastisk sted... :)

Vi glæder os også helt vildt.. :) har bare alt for mange ideer.. Hvad er jeres tema????

Gitte og Jørgen er bare SÅ søde.. Da jeg ringede til hende i februar, så var hun sådan helt: HVORNÅR siger du at i skal giftes??? Vi skal jo helst være færdige med at bygge.. Øhh - vidste så ikke lige det med branden, så det må siges at være god timing :biggrin: Hehe - kender godt til mængden af ideer - synes jeg har 1000 ting i hovedet til bryllup lige nu :lol: tema og tema... Nu må vi se hvor gennemført jeg får lov til at få det, men ellers var tanken lilla, grå, sølv og hvid..

Edited by Miss-Rina
0

Vildt god timing må man sige.. ;)

Jeg vidste slet ikke at det lå der, før jeg havde Googlet overnatning Mariager. ;) så ringede en uge før åbent hus, så vi var frygteligt sent ude.. Men heldigvis var der ledigt ;)

Hvis du skal bruge noget i lilla må du jo lige sige til, hvis du mangler noget... Har bestilt 180 m lilla organza bånd hjem, så har nok noget til overs.. ;) og lilla rhinsten kan jeg også klare, da jeg har fået 1 kilo hjem.. ;) Hehe

0

Annonce ♥

Vildt god timing må man sige.. ;)

Jeg vidste slet ikke at det lå der, før jeg havde Googlet overnatning Mariager. ;) så ringede en uge før åbent hus, så vi var frygteligt sent ude.. Men heldigvis var der ledigt ;)

Hvis du skal bruge noget i lilla må du jo lige sige til, hvis du mangler noget... Har bestilt 180 m lilla organza bånd hjem, så har nok noget til overs.. ;) og lilla rhinsten kan jeg også klare, da jeg har fået 1 kilo hjem.. ;) Hehe

Jeg tror egentlig ikke det er så kendt endda.. Vi anede heller ikke at det lå der. Jeg turde slet ikke tænke på overnatning (til nærmest hele min familie), men mere et festlokale i nærheden af kirken dengang vi begyndte at lede. Og da der så var begge dele - jamen så kunne det jo kun være det! :D

Uhh rhinstenene kunne jeg godt være interesseret i - igen, må lige se hvad jeg kan få h2b overtalt til hehe.. Kvindelist..

0

Uh, Jomfrubakken kiggede jeg også på dengang vi stadig regnede med at holde vores bryllup heroppe i Nordjylland. Der så bare rigtig dejligt ud.

Jeg kan altså RET godt lide den kage, lige som den er. Fantastiske farver. Den bliver sikkert også flot med calaer.

Josephine

0

Uhh - de der vinflaske-lys på trappen - er det nogle i selv laver eller køber i dem?? Går ud fra at bunden mangler.. :)

Det kunne bare passe helt perfekt ind! (Selvfølgelig også derfor i har valgt det hehe)

0

Annonce ♥

Elsker også bare den kage.. ;) og manden faldt bare for den med det samme.. :)

Vinflaskerne er en DIY... :) går i gang om 2 mdr.. Har en veninde der tager forskellige størrelser flasker med hjem til mig fra en vinhandler. :) men tror umiddelbart det bliver nemt nok

Synes de passede helt perfekt ind til jomfrubakken.. :)

Du må jo sige til hvis du vil have dem til jeres bryllup, vi skal jo ikke bruge den bagefter, og de er jo gratis.. :)

0

Elsker også bare den kage.. ;) og manden faldt bare for den med det samme.. :)

Vinflaskerne er en DIY... :) går i gang om 2 mdr.. Har en veninde der tager forskellige størrelser flasker med hjem til mig fra en vinhandler. :) men tror umiddelbart det bliver nemt nok

Synes de passede helt perfekt ind til jomfrubakken.. :)

Du må jo sige til hvis du vil have dem til jeres bryllup, vi skal jo ikke bruge den bagefter, og de er jo gratis.. :)

Hvis i laver nogle klare flasker, så vil jeg helt sikkert gerne ha dem!! :cheerleader3: vil altså også gerne gi noget for dem hvis det er :wink:

Har forresten fundet en guide til dem

:biggrin: Edited by Miss-Rina
0

Annonce ♥

Det kunne sgu være fedt! :) Det tror jeg gerne jeg vil sige ja tak til. Og hvor er det bare pænt af dig at tilbyde det. :heart:

0

Laver nok helt sikkert nogle i klar glas også miss-rina.. :) så dem kan du bare få.. Ellers bliver de jo bare smidt i glas containeren..

Og Re-bechs du må gerne få dem i farvet glas... :)

0

Laver nok helt sikkert nogle i klar glas også miss-rina.. :) så dem kan du bare få.. Ellers bliver de jo bare smidt i glas containeren..

Og Re-bechs du må gerne få dem i farvet glas... :)

Hvor er du bare sød!! :kiss: Tusind tak :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Og rigtig fede sko - super flot lavet! Du kan bare det der DIY :thumbsupsmileyanim:

Edited by Miss-Rina
0

Hvor er det bare dejligt at folk synes skoene er blevet flotte, for udgangspunktet for de sko jeg ville ha haft lavet var bare helt anderledes.. Men kunne ikke finde de helt rigtige satin sko... :(

0