KRK&MGB

Min skønne kjole og dog... jeg er bare stadig i tvivl...

20 posts in this topic

Jeg har for 3 1/2 mdr. siden købt min kjole, og det var en lang men dejlig proces med alle de kjoleprøvninger, og jeg tror nok jeg fandt den, og har også været hos skrædder hvor den lige skal have lidt tilpasninger og det var fint at se kjole igen, og i næste uge skal jeg ind og prøve den igen. Og alle der ser mine fotos synes den er skøn. Min udfordring var bare at uanset hvilken kjole jeg prøvede så oplevede jeg aldrig at få en eller anden særlig følelse ved den...

Og hver gang jeg ser på de fotos jeg har er jeg bare stadig i tvivl, uden rigtig at kunne sætte ord på hvad det er jeg synes der burde være anderledes.

Har jeg fået bryllupsnerver?, hvor alt bare synes at være galt/forkert men uden egentlig at vide hvad det er... Pyhaa.

Nå men fortæl mig hvad I tænker om min fine kjole...

PS. Man kan lige ane nogle nålerækker i siderne, men det er skrædderen der har været på spil :)

post-63132-0-98265400-1365711154.jpg

post-63132-0-57395100-1365711162.jpg

post-63132-0-23607300-1366181375.jpg

Edited by KRK&MGB
0

Annonce ♥

Måske er det den creepy, lurende dukke i billedet, der står i baggrunden til venstre :blink:

Ej, spøg til side.. :wink: Det eneste jeg bed mærke i, er den måde tyllen er delt over på foran, så det er i etager.. Den overgang har jeg ikke lige set på så mange andre kjoler på den måde. Men jeg synes, den sidder rigtig flot på dig, og det er da en rigtig prinsesse-agtig kjole :)

0

Jeg synes, at det er en fuldstændig vanvittig smuk kjole! og gid det var mig der skulle giftes i den :)

Den klær dig rigtig godt! :)

Og ja, den dukke der, hvad sker der lige for den :D

0

Annonce ♥

jeg synes den er FAB og sidder forrygende på dig.-) Håber følelsen fortager sig. Men synes tit at forventningerne bliver pumpet noget mere op end det egentlig er nødvendigt.

Tit lyder det som om man skal ha den der "OMG, jeg må lige vifte mig lidt i ansigtet, så rørt er jeg-reaktion". Og der er rigtig mange der nok får den fornemmelse, men er skal nok være lige så mange, der ikke rigtig kan forbinde sig med den der hollywood følelse. mig selv inkl. Tag den med ro og vær forvisset om, at med den her kjole, er du så smuk som en drøm

kærligst Sanne:-)

0

Oohh bride of chucky i baggrunden... IRK :tunge:

Jeg synes din kjole er SMUK!

Jeg har haft det lidt lige sådan, og jeg har spurgt mig selv hvad der skulle være anderledes ved min kjole og jeg ANER det ikke.

Jeg føler mig smuk og tilpas i den og det kan du også sagtens føle dig i din.

Den fremhæver SÅ smukt dine former og den har SÅ flotte detaljer.

Når du står der på dagen, og har hele molevitten på, så er den der, det er jeg sikker på for det er en hammer flot kjole du har valgt dig.

0

Jeg kender følelsen alt for godt. Har en prinsesse kjole der minder meget om din, og da jeg købte den var jeg vildt glad, men som månederne gik blev jeg i tvivl om den virkelig var så skøn, da jeg så kom i den igen efter 6 måneder, så fik jeg følelsen igen af den var smuk og jeg var glad for den. men lige så snart der gik et par dage blev jeg i tvivl igen :unsure:

Da jeg så havde den på til tilretningen synes jeg igen den havde alt hvad jeg ville og kunne ikke sætte en finger på den. Jeg har gjort op med mig selv at det bare må være nerver og bange for at den ikke lever op til mine drømme om brylluppet og hvad manden vil have.

Jeg er overbevist om Det bare er nerver og ens forventinger til den store dag! Jeg kan i hvert fald mærke mine endelig er begyndt at fortrænge lidt som danen kommer tættere og kjolen fylder mindre.

Håber de forsvinder for dig også, held og lykke :) .

0

Annonce ♥

Jeg må sige den er virkelig flot til dig. Jeg tror det er nerverne jeg skal giftes samme dag som dig og jeg går også og er i tvivl om det er den rigtige jeg har valgt og om manden synes om den. Men måske er det bare nervøsiteten der spiller ind det bilder jeg hvert fald mig selv ind.

0

Den er super fantastisk smuk - kunne godt tænke mig at se den forfra også. GOSH hvor er den bare smuk, det man kan se af den.Vær du rolig glad for den - det er helt normalt at være i tvivl, som jeg hører mange andre fortælle også, jeg selv har været meget i tvivl, men føler mig nu sikker på, at jeg har omend ikke den smukkeste, så en, som er meget smuk. Jeg havde heller ikke rigtig nogen "IH, det er KUN den, der dur" følelse med min. Det er vist ikke alle, der oplever den følelse, og så kan man godt blive usikker, fordi man forventer, at man skal have den følelse. Men jeg tror, du nok skal blive glad for dit valg, for den er simpelthen fantastisk smuk - tillykke med den :cheerleader3: :cheerleader3: kh

0

Må tilslutte mig de andre, og sige at den ser ud til at klæde dig super godt. Synes det er en virkelig flot prinsessedrøm af en kjole! Hvor er den købt henne og hvilket mærke er det? :)

0

Annonce ♥

Har lige siddet her til morgen og løbet alle jeres besvarelser igennem, og jeg bliver så glad - jeg tror I har ret, det er nerver, usikkerhed og igen nerver.

Det er en Benjamin Roberts, og det er en kollektion der nu er udgået i den farve, men den findes stadig i samme variant blot med lyserøde stiklinger/blomster på.

Ligger lige et billede ind af den forfra (hvis jeg kan...) - det er ikke så pænt et foto, da det er taget i al hast - men det er da uden den creepy dukke!

Havde slet ikke selv lagt mærke til den, det var først da I nævnte det at jeg blev opmærksom på det, og det kan nu da godt tænkes at det er den der bare har været skyld i det hele :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg synes den er rigtig smuk til dig og den fremhæver din talje super flot. Brudesløret er også rigtig smukt til.

Skrev en lignende tråd, for jeg var også meget i tvivl om min kjole. Men så kom der så mange søde tilbagemeldinger, og du har helt ret, man bliver så glad :)

Jeg er enig med Keiko. Det er nok bare nerver og det er helt naturligt. Det er nok bare fordi, kjolen fylder så meget i en hver bruds tanker, at man så let kommer i tvivl. Men den er virkelig flot til dig.

0

Jeg synes nok den lignede den der lyserøde blomstertylkjole, har bare aldrig set den på andet end modelbilleder i "din" farve. Den er virkelig meget smuk til dig.

Josephine

0

Vi er da vist de hårdeste dommere, når det gælder os selv og nej - ikke megen tiltro til vores kommende mænd :o:respekt:

Jeg har også tvivle-dage, men er blevet enig med mig selv om at indgå våbenhvile :loveflag: NU HAR jeg valgt og købt kjolen, jeg var glad i butikken (faldt ikke af pinden, men var ikke i tvivl om, at kjolen var den rigtige), så nu må jeg holde op ...... :sm::loveboard:

Der er MANGE SMUKKE kjoler, og jeg skal jo ikke have dem allesammen, så jeg lader resten være til alle jer andre smukke brude, der ligesom jeg, gerne vil have en flot kjole ()()

Hvad vores kommende ægtemænd tænker - ja så tror jeg faktisk IKKE, at vi skal tænke SÅ meget over det - for den dag vi træder ind i kirken i vores fine kjoler og med vores fine personligheder "strålende" ud til alle sider, ja, tænk - så er jeg faktisk SIKKER på, at manden vil synes :super::kiss:

Lad os nu NYDE det :heart::iloveyou:

Blot lige en tanke fra mig....... :denmarkflag:

0

Annonce ♥