sabi568

Er der andre 2015 brude end mig?

74 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jep jeg skal også giftes den 16. maj 2015 (Der bliver jeg 30 år) så det bliver den bedste fødselsdagsgave jeg kunne tænke mig.

Vi har allerede flere ting på plads, vi har bl.a. booket Bandet, maden, teltet (vi holder stort bryllup her hjemme), kirken, invitationer, STD, Favorbox m.m. og Kjolen er købt.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige tilmeldt mig her på siden i dag :)

Jeg er også en 2015 brud og det hele skal ske d. 20/06-2015. Vi har været forlovet siden d. 09/09-2010, så det er vidst også på tide, at brylluppet skal være :)

Vi har allerede booket stedet og kirken og vores første møde med præsten, er allerede på onsdag :)

Jeg glæder mig, som et lille barn til juleaften til, at skal have mit drømme bryllup, med manden i mit liv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow! jeg er lidt overrasket over at i allerede har booket kirke - det har vi slet ikke! Måske jeg skulle komme ud af starthullerne mht det? Havde slet ikke tænkt at det var nu :a1221:

Ved slet ikke, hvor tidligt man egentlig skal være ude med at booke kirke, men vi valgte, at gøre det allerede, da vi havde bestemt os for datoen og på den måde, er vi sikre på, den ikke lige pludselig er taget af en anden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! jeg er lidt overrasket over at i allerede har booket kirke - det har vi slet ikke! Måske jeg skulle komme ud af starthullerne mht det? Havde slet ikke tænkt at det var nu :a1221:

Det afhænger også lidt af det enkelte sogn - I Solrød hvor vi skal vies kan begge sognets kirker først bookes 12 måneder før, så selvom vi har sat en dato, booket feststed og fortalt det til de nærmeste, så kan vi reelt ikke være sikre før 05.09.2014 ;) Men min strategi er at ringe så snart kontorets telefon åbner den dag så ingen kan snuppe kirken fra os hvis et andet par også skulle være ude i god tid :D ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også giftes i 2015 , d. 15/5-15 :loveshower:

Vi har en smule på plads, brylluppet skal stå i Las Vegas, og vi er enige om rejseplanen indtil videre, dog er intet booket endnu. Og netop i dag er vi begyndt at snakke om, hvordan det skal foregå når vi skal holde fest herhjemme efterfølgende, hvis vi skal ud og leje et sted, så skal det jo gøres i år. Så i bund og grund er vi ikke ret langt med forberedelserne, jeg glæder mig enormt til vi kommer nærmere og jeg (det er vist især mig der går op i alt det med små detaljer.... :blush:) rigtig kan komme i gang med at få ting på plads.

Indtil videre er det ikke officielt, ligesom vi heller ikke er forlovede endnu, ringen er min gulerod i forbindelse med vægttab, så når mit mål er nået offentliggør vi datoen for alle. Nu er det kun den nærmeste familie og venner, der ved det. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber også på at skulle giftes 2015. Meeen om min (forhåbentlig) kommende kone er enig med mig, ved jeg ikke endnu.
Men kan da godt se, at vi ikke skal hvile for længe på lauerbærbladene, hvis vi skal nå at finde steder, der er ledige :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vist mange flere. Jeg troede at jeg var tidligt på den, og har pt, kun luret med herinde. Vi skal giftes den 9/5-15, ville egentlig gerne at det var den 10/5(da det var den dato vi mødte hinanden), men det er i år, og det når vi ikke at spare sammen til:)

Glæder mig til at "følges" med jer alle og blive inspireret at godt ideer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så! Kunne se at i andre var relativt langt med bookinger, så nu er jeg også gået i gang!

Har i dag forespurgt på datoen hos sognet - tilbud på band er forespurgt - lokalerne er booket - og min kjole er i hus! (mangler dog skørt og slør....)

Wee :loveshower::loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger.

Min første besvarelse :cheerleader3: men jeg har luret rigtig længe :tunge:

Dejligt at se så mange andre 2015 brude, og kan se at jeg deler dato - 16/5 2015 - med dig CharlotteVang :thumbsupsmileyanim:

Jeg blev friet til juleaften 2013, og vi har været sammen i 10 år :iloveyou:

Jeg GLÆDER mig!!! Præsten vi gerne vil have har skrevet til mig idag at hun gerne vil vie os, selvom det er en kirke udenfor hendes sogn. Så nu håber jeg inderligt at vi må "låne" den kirke vi gerne vil have :unsure: nervøs.

Udover det, så er vi ikke kommet så meget længere :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer