Soon2bemrsH

DIY-frimærker - frimærkekant-saks her!

43 indlæg i dette emne

Hej alle!

Jeg er blevet hooked på idéen om at lave mine frimærker selv med mobilporto, som flere har fortalt om herinde. Jeg ville dog gerne finde en saks til at klippe kanten, så den blev helt autentisk frimærke-agtig, og det er nu lykkedes mig! :thumbsupsmileyanim:/>

Jeg fandt en engelsk side igår, som er ved at lukke ned, så de har 90 % på alle varer, også konvolutter, papirvarer, sakse, perler, stickers, you name it - den hedder http://www.empirebeads.co.uk, hvis nogle vil ind og lure.

Hagen er dog, at tingene bliver sendt fra Hong Kong, så leveringsomkostninger er lidt sindssyge, for at sige det mildt. Til gengæld er varerne superbillige.

Jeg har derfor købt en saks og et par hjørnecuttere til mig selv - se billederne, men pga. fragten tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne købe nogle ekstra, hvis der nu var andre brugere, som var interesserede. Jeg modtager dem nok først om 3-4 uger, men skal nok lige give lyd, når de lander.

Der er

15 sakse

2 corner squeeze punch 1/2 round (stort rundt hjørne)

2 corner squeeze punch 1/4 round (lille rundt hjørne)

Regner med en pris på 35 kr. inkl. porto pr. del - giv lyd, hvis jeg skal reservere én :wink:/> Først til mølle!

Reserveret:

1 saks og 1 lille corner cutter reserveret - Jaa jeg skal giftes

1 saks - Fuglebek

1 saks - SeK

VIGTIG UPDATE!

Hej folkens!

SÅ er saksene og punch'ene landet. Desværre har PostDanmark været så elskværdige at lægge et importgebyr på, og det var jeg desværre ikke lige forberedt på ville ryge oveni :td: Så priserne er desværre lidt anderledes...

Saksene koster 65 kr. inkl. fragt

Corner punch koster 100 kr. inkl. fragt (de vejer lidt mere :unsure: (men er også ret solide!), og kan faktisk ikke findes billigere, så vidt jeg kan finde frem til).

Selvhenterpris nær Viborg er

For sakse 50 kr.

For corner punch 75 kr.

Jeg beklager, at priserne er nogle andre (det var ikke planen!).

post-65672-0-06822800-1365764883.jpg

post-65672-0-15775300-1365764900.jpg

post-65672-0-10867500-1365764907.jpg

post-65672-0-47256400-1365765505.jpg

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej folkens!

SÅ er saksene og punch'ene landet. Desværre har PostDanmark været så elskværdige at lægge et importgebyr på, og det var jeg desværre ikke lige forberedt på ville ryge oveni :td: Så priserne er desværre lidt anderledes...

Saksene koster 65 kr. inkl. fragt

Corner punch koster 100 kr. inkl. fragt (de vejer lidt mere :unsure: (men er virkelig solide!), og kan faktisk ikke findes billigere, så vidt jeg kan finde frem til).

Selvhenterpris nær Viborg er

For sakse 50 kr.

For corner punch 75 kr.

Jeg beklager, at priserne er nogle andre (det var ikke planen!). Først til mølle gælder stadig! Jer, der har reserveret, er I stadig interesserede?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror min mor har en saks liggende, så den regner jeg med at kan låne!

Hvis hvis jeg på et tidspunkt for helt vildt brug for de, så tror jeg da jeg vil vende tilbage og høre om muligheden for at låne :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer