Aila

Victorian eller corset/goth kjole - hjælp!

5 posts in this topic

Hej!

Er der nogen som kender et sted hvor de sælger kjoler ligesom dem i nedenstående link? I or nærheden København?

http://www.rosemortem.com/

På forhånd tak

0

Annonce ♥

Hvad med black no.1?

De har smukke goth kjoler og en fysisk butik på studiestræde i KBH.

Håber at det kunne hjælpe! :wink:

0

Der er også The Black Sheep i Kbh K, der burde de have noget i den stil. Jeg mener den ligger i Skindergade.

0

Annonce ♥

Hei :happy:

Min erfaring med begge butikker, er at deres kjoler ser lidt "discount" ud i kvaliteten.. Og hvis det er en brudekjole du skal finde der(?), så må det jo helst ikke noget der ligner et fastalavns kostume (undskyld hvis jeg fornærmer brugere af butikkerne :blink: )

Så jeg vil nok anbefale at du finder en skrædder som kan sy noget rigtig flot, i lige præcis den stil du ønsker. :rolleyes: Jeg ved godt det måske kan gå hen og blive pricy, men, det skal jo helst bare også se mega flot ud!!

Men ellers er der et meget større online marked af den slags i Tyskland, hvilket er super nemt at bestille ting fra, så jeg tror personligt at jeg ville prøve nogle af de lidt mere high-end "goth" butikker i DE, og så evt. selv lave ændringer eller hvad der nu er brug for :wink: Hvis der er...

0