Citychic

Så kom kjolen!

27 indlæg i dette emne

Jeg forelskede mig ved første blik i min brudekjole, da jeg sad og kiggede på bordpynt på en amerikansk bryllupsblog. Efter en lang og ihærdig jagt, fandt jeg endelig frem til designeren og modellen. Problemet var så at kjolen var fra 2008, så den kunne ikke købes længere (og var desuden også helt udenfor økonomisk rækkevidde) - så i stedet gik jeg på jagt på de amerikanske sider, hvor man køber og sælger brugte brudekjoler.

Endelig dukkede den op i min størrelse og lige fra starten havde jeg en dum fornemmelse med sælgeren - men købte den alligevel. Ganske rigtigt, så havde hun den ene undskyldning efter den anden - og heldigvis fik jeg mine penge tilbage, da jeg havde betalt via PayPal.

Nu stod jeg så bare igen uden kjole og med kun 4 måneder til brylluppet, så begyndte jeg at blive lidt presset. Jeg fandt dog endnu en sælger, som lige med det samme var helt anderledes, og jeg skyndte mig at købe den af hende.

Hun sendte den til min kusine i USA som agerede mellemled og sendte den videre til mig - og endelig: i går kom kjolen langt om længe hjem til mig, og den er lige så fantastisk smuk, som jeg havde håbet på (heldigvis).

Så hvis nogen af jer overvejer at købe jeres kjole online -uden at have prøvet den først, så skal I bare springe ud i den, men sørg endelig for at betale via PayPal, så I er sikret, hvis noget går galt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at du har fået kjolen i hus! glæder mig til at se dig i den!

Har selv prøvet det med en sælger det ikke sendte tingene som aftalt, men jeg havde også brugt paypal, og de blokerede hendes konto-det blev hun ked af og sendte den så straks med en halv dårlig undskyldning. Paypal er bare godt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor skønt at du har fået kjolen, nu er der heller ikke længe til.. :-)

Nej lige præcist - jeg bliver altid så stresset af at læse om dine forberedelser, fordi du er MEGET længere fremme end mig :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor dejligt at du har fået kjolen i hus! glæder mig til at se dig i den!

Har selv prøvet det med en sælger det ikke sendte tingene som aftalt, men jeg havde også brugt paypal, og de blokerede hendes konto-det blev hun ked af og sendte den så straks med en halv dårlig undskyldning. Paypal er bare godt!

PayPal er fantastisk. Men faktisk var jeg ret heldig, idet hun ikke havde nået at hæve pengene, før hendes konto blev spærret. For hvis hun havde gjort det, så havde jeg ikke været sikker på at få dem igen - jeg troede egentlig, at PayPal ville give mig pengene lige meget hvad, og så var det op til dem at få pengene fra hende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, synes nok jeg kunne genkende dig et sted fra... og din blog. Det er jo fordi du var så sød at skrive om Oliverset på et tidspunkt http://itsfashionbaby.dk/2010/02/24/velkommen-til-oliverset/

Som du kan se fortsætter jeg med det ene skøre projekt efter det andet LOL

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer et par billeder, som lige bliver fjernet senere i dag - jeg tør ikke at have dem liggende, selvom min kæreste nok ikke just færdes i et debatforum om bryllupsforberedelser :lol:

Edit: Slettet

Redigeret af Citychic
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt at du har fået kjolen, nu er der heller ikke længe til.. :-)

Nej lige præcist - jeg bliver altid så stresset af at læse om dine forberedelser, fordi du er MEGET længere fremme end mig :lol:

Nej er det rigtigt... Jeg føler slet ikke at vi er med, vi mangler stadig vigtige poster som kage, frisør og blomster... :huh:

Åh gud, en smuk kjole... :7himmel: Perfekt til en krop som din!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer