Tul84

Andre kommende brude i Herning og omegn?

10 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi er på ingen måde kommet langt med forberedelserne..... :-/ I morgen skal vi se to mulige steder og undersøge evt. pladsmangel et 3. sted.

Datoen bliver højst sandsynligt d. 7. juni - kirken er heller ikke endelig bestemt endnu...

Blomsterdekoratør, fotograf og musik ar vi styr på :-)

Hvad med jer?

0

Hejsa,

jeg og min H2b bor i Snejbjerg!! Vi skal giftes d. 13 juli 2013 og reception+ fest holdes på Sinding feriecenter!!

Fedt at se vi er en del kommende brude i området- måske vi sku mødes og udveksle ideer:-)) ??

Her har vi lige sendt indbydelser ud og er godt i gang med pynt mm til festen.. Tror snart min bedre halvdel blir stresset af alle de fede projekter jeg blir inspireret af herinde:-))

0

Annonce ♥

Hejsa,

jeg og min H2b bor i Snejbjerg!! Vi skal giftes d. 13 juli 2013 og reception+ fest holdes på Sinding feriecenter!!

Fedt at se vi er en del kommende brude i området- måske vi sku mødes og udveksle ideer:-)) ??

Her har vi lige sendt indbydelser ud og er godt i gang med pynt mm til festen.. Tror snart min bedre halvdel blir stresset af alle de fede projekter jeg blir inspireret af herinde:-))

0