Guest Alblas

Hjælp Jeg er så usikker omkring min kjole og tilbehør

29 posts in this topic

Kære søde brude derude. Jeg har sådan brug for jeres søde ord.

Jeg er blevet så usikker omkring min kjole, jeg ved godt det sikkert er bryllupsnerver, men da kun min mor har set mig i kjolen, og det er ved at være mange måneder siden (jeg købte den nemlig allerede i september 2012) er jeg blevet så nervøs for om den er mig.

Det var helt tilfældigt at jeg fandt den. Min kæreste og jeg var taget hen for at kigge på kirken, hvor vi skal giftes. På den anden side af vejen lå der en Røde Kors butik hvor der tilfældigvis var udstillet en flot brudekjole i vinduet. Jeg skyndte mig at sige til min kæreste at han skulle lukke øjnene, for så ville jeg gå ind og prøve den. Den passede perfekt og var endda en Lilly model. Jeg havde i forvejen bestemt mig for at kigge efter kjole i Lilly. Så det kunne ikke være bedre. Et par søde ældre damer hjalp mig og de var helt mundlamme. Selv synes jeg også at den var helt perfekt.

Men når jeg nu kigger på billederne, bliver jeg sådan i tvivl.

Jeg har altid været meget tynd og kæmpet med at veje nok, så jeg kan ikke finde ud af om den sidder pænt på mig? hvad synes I?

Jeg ved godt det kan lyde lidt som et luksusproblem, men det har aldrig været rart at blive mobbet med at være for tynd. Så det har pillet lidt ved mit selvværd.

Jeg beklager billederne er lidt mørke og kjolen skal også dampes så den bliver fin og glat at se på.

Fordi jeg er tynd, kommer smykker og den slags også hurtigt til at se voldsomt ud på mig, men hvad synes i, passer halskæden til kjolen eller burde jeg hellere vælge en anden? Jeg skal have et slør på fra Lilly (det er ikke det I ser på billedet, det var bare et prøve slør, men nederst kan I se mit slør fra Lilly)

Jeg bliver måske også lidt ked af det, fordi jeg, når jeg tænker tilbage fandt kjolen helt selv. Mine brudepiger var ikke med mig og det var min mor heller ikke. Hun har kun set mig i kjolen i deres mørke gang derhjemme hos dem. Så jeg savner lidt "Jagten" og at prøve kjoler i kjolebutikkerne. Jeg har bare ikke turdet prøve kjoler for sjov, for vi ville simpelthen ikke have råd til, hvis jeg kom til at forelske mig i en anden kjole.

Jeg håber sådan I synes kjolen klæder mig på forhånd tak

post-63084-0-13306400-1366050267.png

post-63084-0-88986900-1366050283.png

post-63084-0-19627700-1366050380.jpg

post-63084-0-42981000-1366050393.jpg

post-63084-0-49516700-1366050404.jpg

0

Annonce ♥

Jeg synes, kjolen sidder fantastisk på dig - den må du endelig ikke være usikker over.

Mht halskæden, så ville jeg nærmere vælge én, der ikke hænger ned men som i stedet bare går rundt om halsen - netop fordi der ikke er nogen udskæring på kjolen.

Jeg har selv købt min kjole på nettet, så jeg har heller ikke været ude at prøve kjole - det gør mig intet overhoveet. Min mor er med inde over en masse andre forberedelser til brylluppet, og det tror jeg, hun sætter lige så stor pris på :)

0

Jeg synes at den er rigtig rigtig flot til dig.!!! Jeg er ikke god til accessories, men synes udmmidelbart godt at du kan have halskæden på til:)

Det med at du er usikker da du ikke har prøvet andet, tror jeg desværre at du ville være lige gyldigt om du har købt en kjole til 20,000 eller næsten ingenting. Jeg er selv i tvivl om min kjole, og har også kun besøgt en butik, så jeg kan sagtens forstå hvad du mener.

Mit råd er derfor: Hvis du ikke har råd til at kigge efter en anden kjole, så lad vær med det!

Det er et rigtig flot fund du har gjort dig!! og du ser jo rigtig godt ud i den!! Smuk som en brud skal være:) :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg gik også glip af jagten i brudebutikkerne - og ved du hvad?! Set I det store perspektiv betyder det næsten intet. Du har fundet en smuk, smuk kjole, der sidder fantastisk på dig. Et stort plus er at den er enkel, så du jo sagtens kan give den dit eget præg, da du jo nærmest kan vælge og vrage i accessories. Finde det, der lige er dig... Og der er kæden da et super flot valg

0

Du ser vildt godt ud i den! Den passer jo perfekt!! Og det må da være ment to be, at du fandt den i en butik lige overfor kirken og at den passede! Det er da en sjov og helt speciel historie at fortælle. Jeg synes egentlig også, at halskæden passer fint til. Det er lidt svært, når man ikke har noget andet at sammenligne med, men jeg ville altså ikke tænke at det så forkert ud eller noget.

Håber du bliver glad for din kjole igen, for du ser virkelig smuk ud i den:) Er helt sikker på, det lige var meningen du skulle finde den;)

0

Annonce ♥

Den kjole har jeg også prøvet og den sidder bare SÅ meget pænere på dig. Kjoletvivl er vist meget almindeligt, der er tit tråde om det herinde. Og det er vist ligemeget om kjolen er købt dyrt eller billigt - tvivlen kan komme alligevel. Du ser smuk smuk ud. Og ang. ikke at have været på kjolejagt med din mor m.fl. - ja, det er måske en mangel lige nu. Men i det store perspektiv så tror jeg MissLena har ret, der er så mange andre måder at involvere din mor på så hun føler sig som en del af det hele.

Ang. halskæde så ville jeg nok også vælge noget der er mere tæt samlet ved halsen istedet for at hænge ned. Eller også ville jeg slet ikke vælge at have halskæde på men nogle flotte øreringe og noget fint i håret.

Josephine

0

Jeg synes kjolen klæder dig rigtig godt og halskæden passer også rigtig godt til dig og kjolen. Jeg synes absolut ikke du er for tynd, jeg kender mange (inkl. begge min brudepiger) der er langt tyndere. Jeg synes din skikkelse er rigtig fin, lige som den skal være :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tusind tak for alle jeres søde svar. De varmer virkelig meget. :) I får mig faktisk til at se på den igen med rigtig meget glæde og nu glæder jeg mig til at få den på igen. Så tusind tusind tak.

Jeg gik også glip af jagten i brudebutikkerne - og ved du hvad?! Set I det store perspektiv betyder det næsten intet. Du har fundet en smuk, smuk kjole, der sidder fantastisk på dig. Et stort plus er at den er enkel, så du jo sagtens kan give den dit eget præg, da du jo nærmest kan vælge og vrage i accessories. Finde det, der lige er dig... Og der er kæden da et super flot valg

Flere af jer har nævnt det samme eller noget lignende, og I har helt ret. Jeg kan sikkert sagtens involvere min mor og brudepiger på andre måder.

Du har også helt ret i at det er et plus at den er enkel, for mit slør har mange fine blonder, så det håber jeg vil se flot ud sammen.

Med hensyn til halskæden, så tror jeg at jeg vil prøve den sammen med sløret. For det har jeg nemlig ikke prøvet endnu. Hvis det ikke ser godt ud, så vil jeg overveje at finde en mere rund, måske en enkelt perlehalskæde, for mine armbånd er også med små perler.

Den er bare SÅ flot til dig, snittet er super til din figur.

Må jeg spørge hvad du gav for den?

Det må du gerne. Den kostede kun 450 kr. :) Jeg har faktisk siden hen set mange flotte brudekjoler hændende i Røde Kors butikkerne, så man kan åbenbart godt lede der, for der er en chance for at finde en flot kjole. Jeg har både set brudekjoler hængende i Genbrugsbutikkerne i Lyngby og Hillerød.

Det varmer også meget at I endda skriver at jeg har en flot krop. Det er ikke så ofte jeg hører det. jo selvfølgelig fra min kæreste, men tror bare at mobberiet da jeg var barn og ung, altid har gjort mig så tvivlende omkring mig selv. Så tusind tak for de søde svar. :biggrin:

0

Den er da fantastisk fin til dig!! Og du får nogle virkelig flotte former i den. Selvom du er slank, har du da både talje og barm, og kjolen fremhæver dem helt perfekt! :b223:

Glæd dig til at blive gift i din smukke kjole, du kommer til at ligne en million. Og husk endelig at 'grine hele vejen til banken' :biggrin:

1

Hej

Hvor er du heldig :cheerleader3: den sidder fantastisk på dig - det er et røverkøb.

Kan godt forstå, du gerne ville have prøvet nogle flere - men den er så smuk på dig. Jeg har selv den samme, og har været meget i tvivl, men ikke mere.

Jeg har faktisk været ude at prøve flere for at blive mere sikker. En enkelt gang troede jeg at jeg havde fundet en jeg bedre kunne lide. Men alligevel, når alt kom til alt var den jeg har, den som bedst passer til min type (og min kærestes smag).

Det skal ikke handle om mig, jeg siger det kun, fordi du måske ville opleve det samme - at det bare er den bedste, selv hvis du prøvede andre. kjoler. Men du behøver i al fald ikke bekymre dig om, om du er for tynd, du ser godt ud :)

Så tillykke med kuppet :cheerleader3:

0

Den må du altså ikke være i tvivl om. Den er gudesmuk på dig!!!

Og nej så oplevede du måske ikke at prøve en hel masse kjoler sammen med din mor og andre, men du oplevede at finde KJOLEN der bare kaldte på dig. Det var skæbnen at du lige skulle kigge ind i dén butik, på dét tidspunkt og finde DIN kjole! :hug:

0

Annonce ♥