brudzilla

Ideer til indendørs/overdækket fotolokation i Viborg (evt.Bj.bro)

6 posts in this topic

Nogen af jer, der har ideer til indendørs lokation til portrætbilleder? Vi satser virkelig på, at det ikke regner på vores bryllupsdag, så vi kan få taget billeder ude, men med det danske vejr bliver vi nok nødt til at have en plan b...

Ideer i Viborg indendørs eller overdækket modtages med kyshånd! Jeg tænkte selv lidt på Viborg Katedralskole, der har nogle flotte søjler overdækket udenfor (også indenfor), men ved ikke, om man overhovedet må komme ind der til fotografering privat....

0

Annonce ♥

Nogen af jer, der har ideer til indendørs lokation til portrætbilleder? Vi satser virkelig på, at det ikke regner på vores bryllupsdag, så vi kan få taget billeder ude, men med det danske vejr bliver vi nok nødt til at have en plan b...

Ideer i Viborg indendørs eller overdækket modtages med kyshånd! Jeg tænkte selv lidt på Viborg Katedralskole, der har nogle flotte søjler overdækket udenfor (også indenfor), men ved ikke, om man overhovedet må komme ind der til fotografering privat....

Det er et fint overdækket område ved søjlerne, hvor man godt kan være skærmet ret godt.

Jeg har fotograferet et par, hvor det lige pludselig begyndte at vælte ned, hvor vi endte med at fotografere dem under halvtaget ved et teglværk! Det var ret rustikt, men gik fint. Da vi var færdige, holdt regnen selvfølgelig op..!

Ellers er der måske nede bag Viborg Banegård i de gamle bygninger med remisen - rustikt og med grafitti, så der er mulighed for rigtig flotte kontrastfulde billeder. Måske har de nogle rustikke staldbygninger ved Hald Hovedgård, som man må få lov at benytte til formålet? Det kunne jeg godt forestille mig i hvert fald. Det er i hvert fald godt til hvis vejret pludselig skifter, så er der mulighed for plan a og b tæt på hinanden.

0

Kender en fra mit gamle gymnasium, som fik taget fine bryllupslokationbilleder dernede, både udenfor og inde af en fotograf fra Vores Store Dag. Kan desværre ikke se dem inde på deres hjemmeside.

Har lige lånt hendes rekognoceringsskud, så du lige kan se :-)

post-65672-0-54298000-1366196557.jpg

post-65672-0-12695200-1366196566.jpg

post-65672-0-13796900-1366196575.jpg

post-65672-0-45658400-1366196584.jpg

0

Annonce ♥