Fuglebek

DIY - Gæstebog

14 posts in this topic

Vil da lige smide DIY - gæstebog op her :biggrin:

Jeg har købt en bog i tiger og derved limer jeg siderne på - gæstebog til ca 50 kr. alt incl. :super:

EDIT: Så er der kommet redigeret sider - hvor stavefejl er rettet til: sider + indhold

Gæstebog forside.pdf

Gæstebog bagside.pdf

Publikation - sider.pdf

Publikation3 indhold.pdf

Edited by Fuglebek
1

Annonce ♥

Super god og fin ide. Har du selv lavet siderne?

Jeg kunne dog lige finde 2 stavefejl:

Digtet til gæsten: "Derfor fat PENNEN og skriv"..

selve siden hvor man skriver: "Du ved du er FORELSKET når:"

Har selv tænkt noget lignende, men kan alligevel ikke helst over skue det...

0

Annonce ♥

Hvor er de flotte, hvad sætter du siderne ind på?

Har du bare købt en tom bog eller hvordan?

Mange tak :biggrin: Har købt en tom bog i tiger som denne: Teksten på den siden der er lagt ind er den første jeg lavede - den er ikke limet/tapet fast. Ellers er meningen at tekstsiderne skal limes fast på siderne til højre så der kan sættes billeder fra festen på til vestre og de sidder jeg ikke får fyldt ud med fill-in gæstebogen der kommer de resterende billeder fra festen til at være :biggrin:

post-57379-0-44497100-1366346288.jpg

post-57379-0-70263200-1366346298.jpg

post-57379-0-83138100-1366346310.jpg

1

Ej hvor er det blevet fint :loveflag:/>

Synes dine skrifttyper er så flotte!

Pynter du bogen udenpå også?

Ja. Den bliver pyntet med forsiden som du kan downloade i mit første indlæg og noget bånd :-)

0

Annonce ♥

Aj hvor fint, jeg har selv kigget på de forskellige bøger mm de har i Tiger, vores tema er nemlig sort, mørkrød, hvid og en smule sølv så de sorte bøger vil jo være perfekte.

Jeg har ik rigtig kunne finde ud af hvordan bogen præcis skulle være da jeg har lidt små ideer hist og her, men nu tror jeg at jeg har fået en samlet ide takke være dig.

- Sort bog ala den du har købt, laver selv forside med monogram og hvid/rød bånd som fra resten af DIY, en indledning som jeres, det smukt skrevet og det rimer, og så noget ala den siden du har lavet hvor gæsten skal fylde resten ud. Regner med at fotografen skal tage billeder af gæsterne par vis når de ank til kirken, og disse billeder vil jeg så lave plads til skal sættes ind ved deres hilsen i gæstebogen.

0

Aj hvor fint, jeg har selv kigget på de forskellige bøger mm de har i Tiger, vores tema er nemlig sort, mørkrød, hvid og en smule sølv så de sorte bøger vil jo være perfekte.

Jeg har ik rigtig kunne finde ud af hvordan bogen præcis skulle være da jeg har lidt små ideer hist og her, men nu tror jeg at jeg har fået en samlet ide takke være dig.

- Sort bog ala den du har købt, laver selv forside med monogram og hvid/rød bånd som fra resten af DIY, en indledning som jeres, det smukt skrevet og det rimer, og så noget ala den siden du har lavet hvor gæsten skal fylde resten ud. Regner med at fotografen skal tage billeder af gæsterne par vis når de ank til kirken, og disse billeder vil jeg så lave plads til skal sættes ind ved deres hilsen i gæstebogen.

Lyder som en rigtig fin gæstebog :wink:

0

Hejsa.

Må man spørge hvad skriften du bruger hedder? Den skrift du bruger under sætningen "gæstebog" på forsiden :)

Kan se det er en "gammel" tråd efterhånden, men håber på svar :biggrin::biggrin:

0

Annonce ♥