Legard

Kjole med lav ryg - hvad gør jeg?

11 posts in this topic

Hej alle

Her brug for lidt rådgivning. Jeg får syet min kjole hos Anne Palland, og jeg er stadig igang med nogle af beslutningerne omkring design. Jeg vil gerne have en dyb udskæring i ryggen, men min barm er for tung til ikke at brug BH. Er der nogen der har erfaring med, hvor jeg kan købe en BH, som giver støtte, men stadig er så dyb som muligt i ryggen?

Håber I kan hjælpe

Mange hilsner

Mette

0

Annonce ♥

Jeg har ikke erfaring med alternative BH'er, men jeg har hørt nogle der har været glade for de BH'er du kan få uden stropper og ryg. Det kunne evt. være en mulighed for dig?

0

Hvad med tape?

Mener at have hørt, at man kan få tape, som er specielt beregnet til formålet?

0

Man kan også få BH'er med ekstra lange stropper som kan krydses på ryggen og lukkes på maven, så kan man have en ret lavtskåret kjole på uden at det kan ses..

Man kan også være heldig at finde en korset agtig bh der skærer lavt på ryggen..

0

Annonce ♥

jeg har selv et tungt bryst og har da jeg skulle til et bryllup i en hjole der ikke var bygget til bh købte jeg en unbra det eneste jeg vil sige er at de er lidt svære at få på. eller også har jeg bare ikke de største evner der

0

Er du sikker på at du er nødt til at have BH på? Jeg har set brude med KÆMPE :b223: som slet ikke behøver det, fordi kjolen er syet helt rigtigt foroven.

Ellers, prøv at lave et søg på 'bustier low back'. Med sådan en burde du få masser af støtte - og mange af dem er tynde i stoffet så de ikke fylder ret meget.

post-52053-0-29487900-1366376139.jpg

0

Hvad med en selvsidende BH. Det er en slags bh, der klæber sig til brystet og får det til i hvert fald at side rundt og pænt. Denne type bh har ikke stropper. Så den vil ikke kunne ses på din ryg. Min kusine havde en sådan Bh på under en gallakjole, med lav ryg, og det så flot ud.

Jeg mener at hun købte den hos

http://www.misslux.dk/unbra-silicone-bh/unbra-bh-selvsiddende.html

men jeg har også set dem i Magasin :)

0

Hvad med en selvsidende BH. Det er en slags bh, der klæber sig til brystet og får det til i hvert fald at side rundt og pænt. Denne type bh har ikke stropper. Så den vil ikke kunne ses på din ryg. Min kusine havde en sådan Bh på under en gallakjole, med lav ryg, og det så flot ud.

Jeg mener at hun købte den hos

http://www.misslux.d...lvsiddende.html

men jeg har også set dem i Magasin :)

Dem har jeg selv kigget på, bare ærgeliget når man har større babser end de størrelser de går op til :unsure::rolleyes:

0

Annonce ♥

Der er rygløse bh' er i netto har også set dem på nettet det kunne måske være en løsning

Edited by Cirkelinepigen
0

Kan hun ikke bare sy stivere i og bh indlæg ind i kjolen, det gør jeg i de kjoler jeg syer, hvis mine kunder har brug for det?

Nu har jeg ikke set modellen, men hvis den sidder stramt nok til i overdelen burde det kunne lade sig gøre.

Ellers kunne det være en løsning med en halterneck i kjolen, der findes bh er som går dybt ned på ryggen og hvor stropperne kan lukkes i nakken og skjules under en halterneck kjole.

Mvh. Bonnie Terp

0

Hej alle

Tak for info og inspiration. Jeg kan desværre ikke passe BH'erne med tape, men da jeg var i Lilly for at kigge på sko, faldt jeg over en "Low back Bustier" til kun 250 kr. Så det er klaret nu. Dejligt!

0