BrideToBe88

Mangler nyt feststed nær Horsens, da vi er blevet brændt af !

23 indlæg i dette emne

Hej alle sammen,

Jeg er simpelthen så langt ude at jeg kunne tude.. Det lokale vi havde drømt om til vores bryllup den 07.09.13 er åbenbart blevet dobbeltbooket og de andre har skrevet kontrakt og det har vi ikke.. Derfor er der ingen mulighed for at vi kan komme til at holde brylluppet der.. Spørg liiiige om jeg var rasende !! Vi ringede for at spørge ind til muligheder for dug osv, da vi var igang med at planlægge bordpynten og så fortalte han lige det her.. Nej nej nej..

Er der nogen der kender et rigtig hyggelig sted nær Horsens eller Vejle??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er super træls - troede slet ikke så noget kunne ske.. Men åbenbart - og ham der lejer feststedet ud grinede bare af det.. Nøøøj mand !!

Vi bliver 70-80 personer til brylluppet - så det skal der være plads til :)

Rimelig dårlig situationsfornemmelse - ikke i orden

Var det lokaler med et færdigt arrangement eller skulle I selv medbringe mad/vin?

Hvis et færdigt arrangement - hvilken kuvertpris snakker vi om?

Skal der være mulighed for at gæsterne kan overnatte?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er super træls - troede slet ikke så noget kunne ske.. Men åbenbart - og ham der lejer feststedet ud grinede bare af det.. Nøøøj mand !!

Vi bliver 70-80 personer til brylluppet - så det skal der være plads til :)

Det var da så heller ikke lige særlig pænt at grine af det også :angry: Han skal da ikke have ros i hvert fald.

Kender desværre ikke området, så har ingen kvalificerede bud, udover, hvis I nu kender nogen, der fx har en flot gammel lade, I kunne bruge til formålet til et rigtigt rustikt udseende. Kunne være rigtig smukt og høstagtigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er bare ikke særlig godt timet - kender flere der skal holde fest der senere på året, så skal godt nok have dem til at få en kontrakt i orden !

Jamen lige nu har alt interesse ! Det her var et feststed hvor vi selv skulle medbringe mad og drikkevarer, men det andet har også interesse hvis vi kan finde noget til ca. 600 kr. pr. kuvert..

Nej der behøves ikke at være plads til gæster kan overnatte, da vi har "lejet" vores hus ud til de gæster der kommer langvejs fra..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej jeg synes virkelig det var frækt gjort og fordi der er to der står for udlejningen, så har man lige stået mellem dem og er blevet kastet rundt og reservationen er tabt på gulvet..

Jeg er tilflytter, så kender absolut intet :( Desværre har vi heller ikke nogen lige umiddelbart som kan låne deres bygning ud når vi bliver så mange..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også underligt at det først kommer frem nu og at de ikke fra start har sagt at der skulle laves en kontrakt/aftale, hvilket ellers altid mere eller mindre er et must. 7-9-13 der kan man ikke være kræsen på nuværende tidspunkt. Jeg tror jeg ville gøre som Ki siger og tage kontakt til kommunen + Kolding og Vejle kommune samt kime alle forsamlingshuse ned i området og så iøvrigt tænke kreativt selvom det måske man får tilbudt ikke lige er drømmen. Var ude i Viuf Forsamlingshus her i december og det er et glimrende sted med et rigtig godt og pænt festlokale. Det ligger vest rimeligt tæt på Vejle, men det er sikkert også meget efterspurgt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih altså din stakkel. Jeg ville bryde helt sammen hvis jeg kom ud for det samme nu... synes det er imponerende hvilket overskud, du trods alt, viser, ved lige at slå en tråd op herinde og bede om hjælp...

Jeg er selv fra København, så kender desværre ingen steder i dit område, men ønsker dig og din tilkomne al mulig held og lykke med at finde jeres nye sted til jeres bryllupsfest. Er sikker på at i nok skal få jeres drømmebryllup under alle omstændigheder! Det er jo trods alt menneskene omkring jer der er det vigtigste og ikke de fysiske rammer.

Rigtig mange gode og positive tanker herfra!

PS tillykke med jeres fine bryllupsdage, den er vi også hoppet på!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det alle sammen.. Nej jeg har absolut ikke meget overskud, men man må ty til alternativ hjælp for at finde noget.. Det kan godt være 7-9-13 er en populær dato, men jeg nægter at gå alt for meget på kompromis med min drøm.. Hvis jeg ikke kan se mig selv i feststedet så skal det ikke være der og så må brylluppet blive en anden dato...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare surt :td:

Jeg ved ikke om du kan bruge denne side til noget men ellers giver det måske noget at google "forsamlingshus Horsens" det var ved at google at vi fandt de lokaler vi skal være i... vi er også tilflyttere til vores område så vi kendte overhovedet heller ikke til noget eller nogen som kunne hjælpe os med at finde lokaler :) håber at det hele lykkes for jer - god jagt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for hjælpen alle sammen.. Nej der var heldigvis ikke sendt invitationer ud endnu - da vores kammerat som er grafiker der skal ordne det lige havde et andet bryllup han skulle have overstået først.. Men nu har vi fundet et feststed kun 2-3 km fra os!! :) det er et forsamlingshus som ser rimelig ud og med lidt oppyntning så skal det nok blive rigtig fint :)

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men nu har vi fundet et feststed kun 2-3 km fra os!! :) det er et forsamlingshus som ser rimelig ud og med lidt oppyntning så skal det nok blive rigtig fint :)

Og det er ledigt 7-9-13 - Så er det bare at se og "hoppe på" hvis det er sagen. Og husk at få noget på skrift. Evt. en mail :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer