brudzilla

Møde med fotograf - hvad skal vi huske?

4 posts in this topic

Vi skal mødes med vores fotograf om en uges tid, og jeg kunne i den anledning godt tænke mig at høre, hvad man skal huske at snakke/spørge om. Især jer, der allerede har holdt møde og evt. er blevet gift. Er der nogen ting, I ville ønske, I havde spurgt om eller aftalt med vedkommende på forhånd?

Jeg har tænkt mig at tage nogle billeder med til inspiration, så han ved, hvilken stil vi er til.

0

Annonce ♥

Når jeg har været af sted som amatørfotograf spørger jeg til den stil eller billeder, parret har fundet som inspiration. Adresser på stederne, dagens forløb, plan a og b-location (i tilfælde af regn), hvorvidt der skal tages fællesbilleder og parbilleder (toastmaster eller en anden skal give en hånd med og sørge for at alle bliver fotograferet).

Hvis I har specielle elementer, fx ballonner eller andet, der skal indgå i locationfotograferingen, er det også rart at vide. Også så man kan nå at finde inspiration til disse billeder.

Derudover er det rart at vide, hvordan bordopstilling kommer til at blive sådan ca. og hvilken fotograferingspolitik der er i kirken.

Det er formentlig spørgsmål, som fotografen vil stille jer, men ellers ville jeg foreslå jer at spørge om disse ting, hvis ikke han spørger.

Edited by Soon2bemrsH
0

Jeg var til samtale med Albrechtsen foto og forlod helt sikkert samtalen, med en følelse af, at der var styr på det. Så hans liste er ikke helt så tosset, at gå efter.

Edited by Knuzzet
0

Annonce ♥