sis90

Er min kjole flot nok?

29 indlæg i dette emne

Jeg har købt denne fantastiske (synes jeg i hvert fald, da jeg købte den) kjole.

Efterfølgende er jeg blevet enorm i tvivl om hvorvidt jeg synes den klæder mig, og om den overhovedet er bryllupsagtig nok.

Jeg har nok altid drømt om en kjole med lidt blonde ærmer, noget ala prinsesse Maries brudekjole,men jeg har ikke kunne finde en med blonde ærmer som jeg synes er flot.

Da jeg købte brudekjolen var jeg ikke i tvivl om at det skulle være den, men når jeg kigger på efterfølgende billeder er jeg bare blevet så i tvivl :boohoo:

Der er kun 4 måneder til brylluppet, så jeg skal virkelig fortryde nu hvis det er.

Er den flot nok?

post-53236-0-03013200-1366224049.jpg

Redigeret af sis90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes bestemt den er flot nok :) En brudekjole har den betydning man tillægger den, om det så ender med en kjole fra kennedys eller h&m, hvis du har den på på din bryllupsdag, så er det din brudekjole :)

Jeg er sikker på at din mand vil elske dig i den :) og du ser også rigtig godt ud i den.

Hvis du mangler dine blondeærmer, kan du jo høre en skrædder om det kan sys på :) Eller du kan finde en blondebolero :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres søde ord:) Ja, den er fin, men man tænker ikke hold nu op en flot kjole :( Og det er den følelse jeg gerne vil have:) Kjolen koster 10,000 kr, så jeg synes at det er mange penge for noget man ikke tænker wauw over:(

Jeg havde faktisk tænkt lidt på den her i stedet.

post-53236-0-85022500-1366224992.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

den er virkelig flot til dig. Men hvad hvis du prøvede en blonde bolero til den? eller et lækkert blonde slør? så ville du måske få det lille ekstra du savner. Kjolen er jo så smuk , men kan godt forstå følelsen af at du savner noget. se om du kan forbedre det du har, før end du går helt væk fra den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den flot!! Synes den ser prinsesse agtig ud med skørtet..

Har du overvejet en blonde bolero ? :happy: Hvis det er det du savner ved din kjole, kan en bolero måske "rede" dig fra at skulle købe en ny kjole, synes den er smuk! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg siger det sammen :wink: Jeg synes du skal prøve at peppe din kjole lidt op! Det kan jo være at den lige får det ekstra du føler der mangler, hvis du får lidt bling på bæltet, eller en blonde bolero.

I hvert fald, synes jeg at den kjole du allerede har, sidder vildt flot på dig, den er viiiirkelig smuk :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er den du drømmer om jo drastisk anderledes, så måske du skulle prøve den og så også prøve den du allerede har med en blondebolero og så finde ud af om du synes den du allerede har er god nok eller ej. Og tag nogen med du stoler på og som kender dig godt, for de kan måske bedre hjælpe med en beslutning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle jeres svar:) en bolero kunne måske være en løsning på problemet:) bare lige for at give den lidt ekstra:)

Det kan også være man måske bare skal være sådan lidt nervøs om alting inden brylluppet men det er bare ikke fedt at være i tvivl om kjolen:(

Min familie og venner er træt af at høre på bryllup hele tiden så jeg er desværre lidt selvstændig om den her beslutning, hvilket er lidt hårdt når man normalt deler ALTING men manden:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du ligner en drøm:-)

jeg kunne sagtens se den peppet op m et sash m farve ell sten. En bolero kan sagtens give Marie-looket, men du er lige så smuk uden. Jeg er pænt sikker på det er nerver, og tro mig når jeg siger, at det sikkert går over igen:-) du kan være helt sikker på at du ser smuk og brudeagtig ud:-)

Kram Sanne:-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan slet ikke forstå du er i tvivl. Jeg elsker tylkjoler og synes den er blandt de smukkeste :)/> du kan give den fancy tilbehør, men synes slet, slet ikke det er nødvendigt. Som du står der er du nået stilet og flot

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih altså tak for de søde ord:) jeg håber at det bare er bryllupsnerverne der snakker:)

bæltet har jeg hele tiden synes var mærkeligt og malplaceret, så det skal der helt sikkert gøres noget ved:) hvad ved jeg ikke endnu:) men kan godt være jeg skal prøve med blonder eller en anden farve:)

Men underdelen ser ikke mærkeligt ud? Altså jeg synes at tylet falder mærkeligt:(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du skal ændre på bæltet skal det efter min mening stadig være lyst (evt blush, grå eller ivory). Du kunne også gå efter noget med bling. Jeg synes dog slet ikke det ser tosset ud som det er... Synes ikke der er noget galt med tyllet på skørtet heller

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg krydser fingre for at det bare er nerverne:) Mon ikke også at det hjælper når man prøver sin egen kjole, i den rigtige størrelser:)

I har virkelig hjulpet mig med min kjole-krise:) Tusind tak for de gode råd, og de ærlige ord:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ikke den falder mærkeligt, synes den er så flot! :happy: Som skrevet tidligere.. hehe

Jeg tror også bare det er nerverne, dem har jeg også haft over et par små perioder når jeg har set andres enorme og dyre kjoler (ikke at dyrt er bedst) ..

Men min egen forelskede jeg mig i første gang jeg så den, og havde den på! :loveshower:

og den er som jeg gerne vil have den, både af størrelse og form, og udsmykning osv. osv.

Men så når jeg ser andres enorme flotte store kjoler fra dyre designere tænker jeg lige, ej hvor de er den gude smuk den kjole fx. og det stikker i mit hjerte ..

Og så skal jeg lige se på min egen (billeder) og så forsvinder den følelse igen, for den kjole jeg har købt, er den rigtige til mig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er SMUK i den kjole du har købt. Den sidder perfekt, har nogle flotte detaljer på overdelen, og skørtet er to die for. Med lidt pep, slør, hår og make up, så er den lige i skabet. Du behøver ikke ændre noget ved den, i mine øjne.

MEN, ... nu går jeg lige i den anden grøft....hvis du virkelig drømmer om den anden kjole og du har mulighed for at fortryde dit køb, så tag ud og prøv den, se hvordan den føles på. Men gør det nu. Det kan jo være du finder ud af den er alt for meget, at ærmerne ikke lige var dig osv og at den kjole du har købt var den helt rigtige.

Du bliver forhåbentlig kun gift én gang, så udlev drømmen.

KH

S

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ikke den falder mærkeligt, synes den er så flot! :happy: Som skrevet tidligere.. hehe

Jeg tror også bare det er nerverne, dem har jeg også haft over et par små perioder når jeg har set andres enorme og dyre kjoler (ikke at dyrt er bedst) ..

Men min egen forelskede jeg mig i første gang jeg så den, og havde den på! :loveshower:

og den er som jeg gerne vil have den, både af størrelse og form, og udsmykning osv. osv.

Men så når jeg ser andres enorme flotte store kjoler fra dyre designere tænker jeg lige, ej hvor de er den gude smuk den kjole fx. og det stikker i mit hjerte ..

Og så skal jeg lige se på min egen (billeder) og så forsvinder den følelse igen, for den kjole jeg har købt, er den rigtige til mig!

Det kunne have været mig der skrev det, bortset fra at tvivlen ikke forsvinder når jeg kigger på billedet af mig selv:( Men det er nu rart at vide at jeg ikke er den eneste der har det sådan:) Jeg håber inderligt det bare er bryllupsnerver :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes den er rigtig flot til dig og du ser rigtig smuk ud i den. Jeg har selv haft det på samme måde, men fik også sød og stor opbakning her på forummet. Det hjalp virkelig.

En blonde bolero tror jeg også kunne give din kjole det du synes den mangler. Du kan evt. også vælge et smukt slør med mange blonder. Bare pas på både med en blonde bolero og blonde slør samtidig. Det kan nemt komme til at se lidt voldsomt ud :)

Jeg tror mange af os brude (mændene tænker vist ikke så meget over det som os ) på et eller andet tidspunkt kommer i tvivl. Jeg har også selv haft tænkt. Burde vi have holdt festen et andet sted og skulle temaet og farverne have været anderledes. Men det er nok fordi man så nemt bliver inspireret af andres ideer. Jeg tror at det er helt normalt at komme i tvivl og at det nok bare er en fase. Jeg tror på at du nok skal blive sikker på din kjole igen :) Kæmpe krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer