sis90

Er min kjole flot nok?

29 posts in this topic

Tak for alle jeres svar:) en bolero kunne måske være en løsning på problemet:) bare lige for at give den lidt ekstra:)

Det kan også være man måske bare skal være sådan lidt nervøs om alting inden brylluppet men det er bare ikke fedt at være i tvivl om kjolen:(

Min familie og venner er træt af at høre på bryllup hele tiden så jeg er desværre lidt selvstændig om den her beslutning, hvilket er lidt hårdt når man normalt deler ALTING men manden:)

Årh den følelse har jeg også! Og det er jo (for mig) vigtigt lige præcis han synes man er smuk i kjolen, så at man ikke kan dele sine tanker med ham er hårdt!

Jeg synes kjolen er rigtig smuk, men hvis ikke du føler dig WOW i den, så synes jeg du skal prøve nogle andre.. Det vil kunne ses i din udstråling hvis ikk du er tilfreds.. og det ville være en skam ;)

Den er smuk, men din mavefornemmelse er vigtigst!

0

Annonce ♥

Jeg synes den er rigtig flot til dig og du ser rigtig smuk ud i den. Jeg har selv haft det på samme måde, men fik også sød og stor opbakning her på forummet. Det hjalp virkelig.

En blonde bolero tror jeg også kunne give din kjole det du synes den mangler. Du kan evt. også vælge et smukt slør med mange blonder. Bare pas på både med en blonde bolero og blonde slør samtidig. Det kan nemt komme til at se lidt voldsomt ud :)

Jeg tror mange af os brude (mændene tænker vist ikke så meget over det som os ) på et eller andet tidspunkt kommer i tvivl. Jeg har også selv haft tænkt. Burde vi have holdt festen et andet sted og skulle temaet og farverne have været anderledes. Men det er nok fordi man så nemt bliver inspireret af andres ideer. Jeg tror at det er helt normalt at komme i tvivl og at det nok bare er en fase. Jeg tror på at du nok skal blive sikker på din kjole igen :) Kæmpe krammer

Årh jamen tak :) Ja, der er så mange fine kjoler, og så meget inspiration herinde:) Men tak for de søde ord:) Jeg har købt en flot langt blondeslør til, som har de samme blonder som der er på overdelen :biggrin: Så jeg håber bare at det bliver flot:) Men rart at vide at man ikke er den eneste der er så usikker på om alt nu er godt nok :rolleyes:

0

Tak for alle jeres svar:) en bolero kunne måske være en løsning på problemet:) bare lige for at give den lidt ekstra:)

Det kan også være man måske bare skal være sådan lidt nervøs om alting inden brylluppet men det er bare ikke fedt at være i tvivl om kjolen:(

Min familie og venner er træt af at høre på bryllup hele tiden så jeg er desværre lidt selvstændig om den her beslutning, hvilket er lidt hårdt når man normalt deler ALTING men manden:)

Årh den følelse har jeg også! Og det er jo (for mig) vigtigt lige præcis han synes man er smuk i kjolen, så at man ikke kan dele sine tanker med ham er hårdt!

Jeg synes kjolen er rigtig smuk, men hvis ikke du føler dig WOW i den, så synes jeg du skal prøve nogle andre.. Det vil kunne ses i din udstråling hvis ikk du er tilfreds.. og det ville være en skam ;)

Den er smuk, men din mavefornemmelse er vigtigst!

Mange mange tak:) Ja, det er bare sååå hårdt! Du har ret i det med udstrålingen, den havde jeg ikke lige tænkt over :unsure: Nå, men jeg skal (håber jeg) snart prøve MIN kjole når den kommer hjem, så må jeg jo se om de der sommerfugle kommer igen, ligesom første gang :rolleyes:

0

Den er super smuk og du bærer den FLOT <3

Synes som andre også skriver, at du skal følge din mavefornemmelse.... er sikker på at slør eller bolero med blonder, vil kunne hjælpe dig... Og måske noget bling på bæltet... - ellers synes jeg, at du skal prøve nogle andre kjoler, hvis du har mulighed for at fortryde dit køb....

Måske finder du også tilbage til waaauw-følelsen, når du har prøvet nogle andre kjoler ;)

0

Annonce ♥