Anniqa

Inspiration til fotovæg søges...

11 posts in this topic

Vi har besluttet os for at få lavet en fotovæg, som gæsterne kan få tiden til at gå med under fotograferingen og selvfølgelig resten af dagen. MEN vi mangler inspiration til hvordan denne kan se ud ? Og hvilke rekvisitter der kunne opstilles/ være til rådighed ?

Er der ikke nogle af jer der har billeder vi må se? Eller ideer?

På forhånd tak :-)

0

Annonce ♥

Samme her! Glæder mig helt vildt til vores photo booth.

Jeg regner med at købe røde gardiner i IKEA som baggrund - de hedder Rittva og koster 199 kr.

Regner ikke med at der skal stå møbler eller hænge rammer, bare rød baggrund, og så en masse skøre rekvisitter på pinde (skæg, hatte, munde, briller, lydeffekter) og forskellige rammer, tavler med kridt til tekst, måske talebobler man kan skrive på med whiteboardpenne, klaptræ/film clapper og hvad jeg nu lige kan finde :-) Kender heldigvis en, som har en masser rekvisitter fra hendes bryllup som jeg må låne, så det er helt perfekt.

Men der er mange måder at gøre det på - en væg med flot tapet alene, med rammer, eller rammer med huller til at kigge igennem.

Du får lige lidt billedspam :-)

Jeg har fundet meget inspiration ved at Googl'e photo booth wall/curtain/props. God jagt :-)

post-65672-0-46206100-1366283249.jpg

post-65672-0-58424900-1366283256.jpg

post-65672-0-92768000-1366283264.jpg

post-65672-0-95660900-1366283453.jpg

post-65672-0-22509000-1366283465.jpg

post-65672-0-62074300-1366283474.jpg

post-65672-0-80740600-1366283485.jpg

post-65672-0-34318600-1366283496.jpg

post-65672-0-43576000-1366283505.jpg

0

Annonce ♥

Ej hvor er det god inspiration i kommer med :-)

Så kan jeg komme videre med planlægningen... Tror også at det er et super indslag på de tidspunkter hvor der er ventetid for gæsterne og så er det sikkert også sjovt at se hvordan scenerne kan ændre sig i løbet af aftenen ( i takt med at folk bliver mere fulde :-) ) kunne godt forestille mig at det kunne blive rigtig sjovt :-)

0

Jeg har allerede købt lidt udklædning i Tiger og Søstrene Grene men jeg manglede også en ide til baggrund - tænker jeg må se hvad der er af mulighede på hotellet hvor vi skal holde festen. Hvad gør i mht kamera - bruger i jeres eget - står det bare på et bord eller på stativ??

0

Annonce ♥

Her er lige et link til en anden tråd, hvor der blev snakket om det rent praktiske vedr. photo booth. Der har jeg lavet et indlæg om, hvordan jeg gør (jeg bruger mit eget kamera rigget til med bærbar og en ekstra skærm - men det kan I læse nærmere om dér :)). Der er også tip til nogle gode hjælpeprogrammer.

http://www.bryllupsklar.dk/forum/80854/photobooth-fotovcg-hvordan-i-praksis.html/page__fromsearch__1

0

Soon2bemrsH...kiggede på det andet link, hvor du skriver at du har købt en selvudløser knap...smart :-) men hvor køber man det og hvor meget koster den ca? Og super god ide med skærm og god beskrivelse du har lavet :-)

0

Jeg har ikke købt en endnu, men har kigget på amazon.co.uk ved at søge på wireless shutter release og så mit kameras navn og nummer. De koster fra ca. 200 kr. og opefter, så det synes jeg er en god pris. Så er der heller ingen gæster, der behøver pille ved grejet, og når det er trådløst, er der heller ingen, der kan komme til at rykke det omkuld eller snuble i dén ledning i hvert fald.

Alle tiders, hvis du kan bruge det til noget :thumbsupsmileyanim:

0