RB87

Vintage bryllup i Island

29 posts in this topic

Annonce ♥

I SPY - JEG SER

Jeg har overvejet meget at købe engangskameraer til bordene, så vores gæster kan være med til at dokumentere hvad der sker til festen, og så vi kan fange øjeblikkene med andre øjne en fotograferens. Men de er altså lidt smådyre, og oven i købet koster det en bondegård at få billederne fremkaldt. :td:

Men så fandt jeg denne idé på Pinterest, og jeg synes den er så sjov, så jeg har lavet min egen udgave, hvor jeg har lavet digt på islandsk og dansk, og fundet på opgaver:

5e30ff0c8310b6fb44105d2813b5b2ca.jpg

Nu om dage har jo alle et kamera med, enten som de gamle gode, eller på mobilen. Så kan det også være en slags icebraker ved bordet. :biggrin: Jeg kan ikke finde ud af at sætte en fil ind, så her kommer copy/paste, men har selvfølgelig gjort så det ser flot og festligt ud. :lol:

JEG SER

Snup dit kamera og kig omkring,
fotografen kan ej tage billeder af alting!
Lad kameraet klikke,
og fang dagens kærlige blikke.
DJen poser
Dårligste danser (på dansegulvet)
Det sødeste ældre par
Nyforelskelse
Yndlings dekoration
Gruppebillede af alle ved dit bord
Gommen leger med sin ring
Bruden leger med sin ring
Gommen kigger på bruden
Det jeg synes smager bedst
Bruden danser med hendes veninder
En sjov tale

0

Spændende med jeres islandske bryllup! Er tingene billigere der, jeg troede faktisk det var omvendt??

Som du skriver din historie bliver jeg i tvivl, fandt du først ud af at din kæreste ville fri, da din mor fortalte dig det, eller havde han friet inden da? Synes ikke du skriver om frieriet nemlig :)

Tak. :wink:

Det bliver billigere for os at holde det der, fordi vi (jeg) har et større netværk der så vi kan bruge vennetjenester, og størstedelen af gæsterne bor deroppe. Så ville min kæreste også rigtig gerne gøre det i Island. :a1221: Mht. frieri blev vi bare enige om at blive gift, men jeg fortalte ham at jeg gerne ville have at han fik lov fra min far. Vidste ikke at han havde gjort det før min mor ringede helt vildt glad. :biggrin:

0

Super sødt slør :)

Tak! :biggrin: Jeg glæder mig rigtig meget til at prøve det. Fik det sendt til mor og fars hotel i USA og de tog det med til Island. Mor har fortalt at det ser godt ud i virkeligheden. :)

Nu er det også kun 5 dage til jeg kan prøve hele outfittet for første gang. :)

0

Annonce ♥