NuZer001

Brudekjole i farver

17 indlæg i dette emne

hej alle sammen

jeg har forelsket mig i denne smukke lilla'e (blommefarvede) brudekjole hvad syntes i....

min mor mener jeg skal være traditionel og holde mig til hvid men jeg vil så gerne have en kjole med farver.. Har dog ikke vis hende denne endnu!

hvad er jeres holdning til brudekjoler i farver og er jeg den eneste der drømmer om en farverig skønhed?

post-59933-0-91241300-1366299341.png

post-59933-0-92343900-1366299350.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er smuk. Nu er det jo ikke din mor der skal giftes så synes da du skal vælge det DU synes er smukkest.

Jeg overvejede selv i en periode både en grøn og en sort kjole. Men min h2b synes altså en brud er hvid.... Så det bliver jeg. Men kan stadig godt falde lidt i svime over alle de flotte farvede kjoler der er.

Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, den er da fantastisk :)

Da jeg var lille drømte jeg om en postkasserød brudekjole, fordi jeg havde set en flot en i Birthe Kjær's bryllupsprogram :)

Jeg endte dog i en hvid, fordi jeg selv ændrede mening, men hvis du er klar på en farvet, så go for it :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes der er mange flotte, flotte farvede kjoler. En del ligner almindelige gallakjoler, men den du viser er godt nok i en liga for sig selv. Der vil helt sikkert ikke være tvivl om hvem der er bruden.

ja har også set mange farvede der bare ligner en galla kjole men den her har stadigvæk brudekjole looket og syntes den støvede blomme og champagne gør at den ikke er galla kjole agtig da de ofte er blanke. og så måden den ser ud bagpå det er fantastisk har ingen andre ord for det.

Den er smuk. Nu er det jo ikke din mor der skal giftes så synes da du skal vælge det DU synes er smukkest.

Jeg overvejede selv i en periode både en grøn og en sort kjole. Men min h2b synes altså en brud er hvid.... Så det bliver jeg. Men kan stadig godt falde lidt i svime over alle de flotte farvede kjoler der er.

Josephine

Nej det er det jo ikke og jeg vil gerne have en kjole der viser min personlighed og min kærlighed for farver for jeg elsker farver (hvilket kan ses på min makeup for det meste :) )

Ja min forlovede (på 10 år) kan ikke helt blive enig med sig selv omkring det med farver han vil gerne have at jeg har en med nogle farver på men han mener også den skal være hvid hvilket jeg ikke helt har lyst til!! hvid er da smuk men også meget traditionelt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er rigtig flot :)

Hvis du vil have en mere traditionel kjole, men stadig med farve, så prøv at tjekke udvalget hos Alfred Angelo :)

har set hans kjoler før og de er vildt smukke er vist også sådan en min kommende mand er forelsket i.

mener det er denne

http://www.alfredangelo.com/collections/productdisplay.aspx?productID=2039e191-e45b-4b44-bba1-6a2ac07f9712&categoryID=32e5a88c-cbf1-498f-afcf-dbfca138c5d3&pg=0&colorId1=

Redigeret af NuZer001
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en rigtig flot kjole, du har fundet.

Jeg har også selv været meget i tvivl, om jeg skulle vælge en hvid eller farvet kjole. Når jeg kiggede på billeder faldt jeg altid for de farvede, men blev også lidt påvirket af andre, der mente, den skulle være hvid. Jeg har nu været ude og prøve kjoler, og er blevet mere bekræftet i, at jeg ikke er til de hvide. Jeg var blevet forelsket i nogle af Linea Raffaellis kjoler med farvet underdel, og det var først da jeg prøvede dem, at det føltes rigtigt. Og både min mor og svigermor kunne se, at det var mig, da jeg fik dem på. Så der blev de omvendt fra at mene, jeg skulle have hvidt på. Jeg skal have en farvet.

Så hvis det er den kjole, du er forelsket i, skal du da i det mindste prøve den (hvis det er muligt).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er DIN kjole.

Herudover er det meget oppe i tiden med brudekjoler, der er helt eller delvist farvede.

Du vil blive en super trendy brud i den kjole, og så er den lilla farve super hot i år.

Mvh. Hilsen bonnie Terp ( designer og skrædder).

Redigeret af Bonnie74
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er lækker! Og som de andre siger; med det hvide i skørtet, så bliver det til "brudekjole" og ikke gallakjole alligevel! Og så med slør/tiara/whatevs og en smuk brudebuket... Jadu, så er man altså ikke i tvivl om, der er en brud der kommer op ad altergangen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er rigtig smuk. Ingen vil være i tvivl om, hvem bruden er, så længe du føler dig som en brud i den. Det er et rigtig spændende valg :-) jeg overvejede selv en rød tea length kjole på et tidspunkt, men tror, jeg ender med at holde mig til en i ivory, men du skal da ikke snydes for et billede :-)

post-65672-0-05839100-1367264078.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu Molly, hvor er den flot den kjole!!!!

Nu har jeg altid gerne ville være hvid brud... men det rykker da noget ved mig ved at se DEN kjole...

Tag ud og prøv den - mærk mavefornemmelsen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk endelig på at det er din dag..

Du bestemmer. Ikke din mor.

Jeg kender til et bryllup hvor der stod i invitationen at man kun måtte bære sorte og hvide klæder. Så dukkede bruden op i en knald rød kjole og gommen havde rød vest.

Det var vist helt vildt godt.

Bare et tip.. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer