Malene uden R

Hairpiece og slør

6 posts in this topic

Vil det blive for meget både at have headpiece og slør i kirke og til receptionen og få taget billeder.

Når vi så sætter os til bordet kan jeg evt. tage sløret af, så det bliver nemmere at komme rundt.

Jeg er desuden i tvivl om jeg skal vælge headpiece med kam eller bøjle - hvad er jeres erfaring?

0

Annonce ♥

Jeg synes helt sikkert at man kan bruge et hair piece og et slør sammen. Man skal selvfølgelig vælge så det harmonere sammen og med frisuren. Jeg har en tråd oppe i tilbehør, hvor jeg fra tid til anden poster inspirationsbilleder bl.a. Af slør og hårsmykker sammen. Finder lige et par eksempler til her.

Bøjle eller kam?... Det kommer meget an på frisuren, størrelsen på det hårsmykke du skal bruge. Nogle hårsmykker kan også være helt uden og sættes med små nåle - eller hvis det skal i panden med elastisk bånd.

0

En sød side tiara med slør - mere traditionelt look :)

Pence-and-panache-bridal-shop-wedding-veils-bridal-hair-pieces-Bel-Aire-V7116-f.jpg

0

Annonce ♥

Og en smuk, smuk halo med slør

veil590.jpg

0

Tak for inspirationen :) Jeg har valgt at få lavet et hairpiece og så have sløret på i hvert fald i kirken og lidt tid derefter :)

0